xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Donation til Macnyt: Indkøb af software til drift af mn
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
21. februar 2022 @ 19:15
Stormogul

Der er mange måder, hvormed man kan støtte macnyt.dk og dermed sikre eksistensen af et fælleskab for dig selv og tusindevis af andre brugere.

Macnyt.dk har mange brugere, nogle er aktive og hjælpsommme og andre læser blot med og suger viden til sig. Macnyt er primært et fælleskab for de mange de søger hjælp, dialog, diskussion, debat men også for de ualmindelig mange hjælpsomme brugere, der dagligt leverer svar og løsninger eller måske bare en lille Apple's bemærkning med på vejen - på macnyt.dk's populære forum.

Macnyt.dk er meget andet end et forum, men det er helt sikkert et fantastisk fælleskab.  

Kampagne: Softwareopgradering 2022 (kampagnestart 21-02-2022)
Macnyt drives ved hjælp af både software og hardware og under tiden trænger det til et eftersyn. Macnyt står således foran at skulle opgradere en af software komponenterne i den teknologi-stak, der driver selve websitet. Opgraderingen er nødvendig for at opretholde et relevant sikkerhedsniveau i samspil med aktuelle operativsystems-niveau (macOS). Målet er, at indsamle midler til denne kommercielle softwareopgradering. Støt macnyt ved at donere via PayPal eller MobilePay og skriv teksten 'macnyt'.

På forhånd tak - al hjælp er værdsat (stort som småt).

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  18
5
  1266

189

12
21. februar 2022 @ 20:07
Novice
PowerPalle skrev:

Der er mange måder, hvormed man kan støtte macnyt.dk og dermed sikre eksistensen af et fælleskab for dig selv og tusindevis af andre brugere.

Macnyt.dk har mange brugere, nogle er aktive og hjælpsommme og andre læser blot med og suger viden til sig. Macnyt er primært et fælleskab for de mange de søger hjælp, dialog, diskussion, debat men også for de ualmindelig mange hjælpsomme brugere, der dagligt leverer svar og løsninger eller måske bare en lille Apple's bemærkning med på vejen - på macnyt.dk's populære forum.

Macnyt.dk er meget andet end et forum, men det er helt sikkert et fantastisk fælleskab.  

Kampagne: Softwareopgradering 2022 (kampagnestart 21-02-2022)
Macnyt drives ved hjælp af både software og hardware og under tiden trænger det til et eftersyn. Macnyt står således foran at skulle opgradere en af software komponenterne i den teknologi-stak, der driver selve websitet. Opgraderingen er nødvendig for at opretholde et relevant sikkerhedsniveau i samspil med aktuelle operativsystems-niveau (macOS). Målet er, at indsamle midler til denne kommercielle softwareopgradering. Støt macnyt ved at donere via PayPal eller MobilePay og skriv teksten 'macnyt'.

På forhånd tak - al hjælp er værdsat (stort som småt).

/PP

Støtter gerne, selvom jeg ikke bidrager med meget. Men høster alle de guldkorn, der kommer.
mvh

Hans


108

8
21. februar 2022 @ 20:13
Novice

Støtte afsendt - tak for arbejde med macnyt forum!


1638

45
21. februar 2022 @ 21:13
Stormogul

Fik du egentlig nogensinde købt den mac mini du samlede ind til sidste gang? :)

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

1891

183
PowerPalle (Administrator)
21. februar 2022 @ 21:17
Stormogul

Med bruger bidrag og ejen lomme blev det til en brugt (mere nutidig maskine fra 2018).

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1638

45
21. februar 2022 @ 21:23
Stormogul
PowerPalle skrev:

Med bruger bidrag og ejen lomme blev det til en brugt (mere nutidig maskine fra 2018).

Hehe okay. Var også bare nysgerrig. :)

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

1708

43
21. februar 2022 @ 21:35
Stormogul

Vi burde jo kunne se en liste hvormange der donerer, jeg donerede engang til noget bedre HW men det blev åbenvart kun til en brugt MM.

Lav en liste med bruger navne, med den som har givet mest står øverst. (opdateret daglig)

Er skeptisk da der er så meget snyd med doneringer til det ene og det andet.

Et revisor godkendt regnskab ville være at foretrække.



1891

183
PowerPalle (Administrator)
21. februar 2022 @ 21:49
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:

Vi burde jo kunne se en liste hvormange der donerer, jeg donerede engang til noget bedre HW men det blev åbenvart kun til en brugt MM.

Lav en liste med bruger navne, med den som har givet mest står øverst. (opdateret daglig)

Er skeptisk da der er så meget snyd med doneringer til det ene og det andet.

Et revisor godkendt regnskab ville være at foretrække.

Hej Gorm

Ja, der var ikke penge til andet end en udemærket brugt mini baseret på en kombination af bruger donation og min egen lomme. Tak for støtten.

Du skal være velkommen til at være skeptisk og således undlade at støtte i denne omgang lige så vel som du kan vælge det modsatte. Det er frivilligt og tillidsbaseret og i et 2 cifret antal år sponsoreret af min egen lomme. Sponsor navne bliver ikke offentliggjort med mindre det eksplicit ønskes og mange ønsker anonymitet.


Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1708

43
22. februar 2022 @ 09:12
Stormogul

Så har jeg spøtet i kassen ......  🤑


8581

198
22. februar 2022 @ 09:48
Poseidon
Gorm Jørgensen skrev:

Så har jeg spøtet i kassen ......  🤑

Næste gang så værd sød at putte penge i i stedet tak.


(Jeg har også spyttet i kassen nu)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
22. februar 2022 @ 18:37
Stormogul

Alle bidrag er velkomne, dog ikke spytteriet :) ... det blev en god start og er værdsat.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

927

49
23. februar 2022 @ 07:57
Veteran

Så har jeg også smidt en donation. Jeg ville egentlig gerne donere mere, men økonomien er der ikke til det lige nu fordi jeg er tæt på at være eneforsørger for vores familie fordi konen er på SU. 

Men hvis den her kampagne kører i længere tid, vil jeg nok have mulighed for at donere lidt mere på et senere tidspunkt.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
23. februar 2022 @ 08:11
Veteran

---

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1045

26
23. februar 2022 @ 17:13
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:

Vi burde jo kunne se en liste hvormange der donerer, jeg donerede engang til noget bedre HW men det blev åbenvart kun til en brugt MM.

Lav en liste med bruger navne, med den som har givet mest står øverst. (opdateret daglig)

Er skeptisk da der er så meget snyd med doneringer til det ene og det andet.

Et revisor godkendt regnskab ville være at foretrække.


Jeg synes Ikke det er vigtigt hvem der betaler hvad og hvor meget. Men, det ville være fint med et “mål” - en graf - eller bare tal - der fortalte os hvad meget der er brug for, og hvad meget der er kommet ind.

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1891

183
PowerPalle (Administrator)
23. februar 2022 @ 17:56
Stormogul
Beman skrev:
Gorm Jørgensen skrev:

Vi burde jo kunne se en liste hvormange der donerer, jeg donerede engang til noget bedre HW men det blev åbenvart kun til en brugt MM.

Lav en liste med bruger navne, med den som har givet mest står øverst. (opdateret daglig)

Er skeptisk da der er så meget snyd med doneringer til det ene og det andet.

Et revisor godkendt regnskab ville være at foretrække.


Jeg synes Ikke det er vigtigt hvem der betaler hvad og hvor meget. Men, det ville være fint med et “mål” - en graf - eller bare tal - der fortalte os hvad meget der er brug for, og hvad meget der er kommet ind.

Tjek Donations-siden, der er en status... og vi er godt på vej. Det er ikke verdens største investering, så det går relativt hurtigt allerede her på 2. dagen.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1045

26
24. februar 2022 @ 00:13
Stormogul
PowerPalle skrev:
Beman skrev:
Gorm Jørgensen skrev:

Vi burde jo kunne se en liste hvormange der donerer, jeg donerede engang til noget bedre HW men det blev åbenvart kun til en brugt MM.

Lav en liste med bruger navne, med den som har givet mest står øverst. (opdateret daglig)

Er skeptisk da der er så meget snyd med doneringer til det ene og det andet.

Et revisor godkendt regnskab ville være at foretrække.


Jeg synes Ikke det er vigtigt hvem der betaler hvad og hvor meget. Men, det ville være fint med et “mål” - en graf - eller bare tal - der fortalte os hvad meget der er brug for, og hvad meget der er kommet ind.

Tjek Donations-siden, der er en status... og vi er godt på vej. Det er ikke verdens største investering, så det går relativt hurtigt allerede her på 2. dagen.

Ser ingen “Donations-side”. Hvor finder jeg den?

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

8581

198
24. februar 2022 @ 07:52
Poseidon
Beman skrev:

Ser ingen “Donations-side”. Hvor finder jeg den?

Nederst på alle sider.


1045

26
25. februar 2022 @ 16:31
Stormogul
David Munch skrev:
Beman skrev:

Ser ingen “Donations-side”. Hvor finder jeg den?

Nederst på alle sider.

Tak 😀

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1

0
14. januar 2023 @ 00:22
Nyt medlem

Jeg vil gerne yde et mindre bidrag til drift mv. - men 'har det lidt svært' med 'Paypal', jf.:

"Public Outcry

The leak of the documents has resulted in a massive outcry against PayPal on social networks. Some co-founders of the firm, like Elon Musk and David Marcus, were among the critics of this policy which goes "against everything" they "believe in."

https://www.thestreet.com/technology/paypal-in-self-inflicted-trouble

Mobilepay har jeg desværre ikke adgang til...er der evt. en konto, jeg kunne benytte??

Jeg prøvede faktisk at sende ovenstående vha. kontaktformularen - men intet skete, da jeg klikkede på 'Afsend'...på trods af, at jeg havde svaret '2' til antal Ø'er i kontrolspørgsmålet! :)

Jeg prøvede osse med '0', da der blev spurgt om antal Ø'er - mens teksten alene indeholdt (2) ø'er...men lige lidt hjalp det!