xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Program til at lægge sjove ting på et billede
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


1708

43
27. januar 2023 @ 12:47
Stormogul

Jeg savner et program hvor man kan lægge sjove ting oven på et billede, fx. bamser, hjerter, sjove og skæve tekster m.m. 

Har søgt men kan ikke rigtig finde noget.

Nogen forslag ?

  6
0
  524

8586

198
27. januar 2023 @ 15:43
Poseidon

Du kan billeder ind oven på andre i Billedfremviser, og tingene kan du jo finde via Google billedesearch. Tekst der skal du jo nok have noget andet. GIMP er gratis.


253

35
27. januar 2023 @ 16:15
Juniormedlem

Comic Life 3 i AppStore kunne være en mulighed.


4593

394
27. januar 2023 @ 16:58
FPU

Billedfremviser kan lave talebobler.


1708

43
27. januar 2023 @ 17:37
Stormogul

Jo den ser da god ud, men ikke det jeg helt eftersøger. Jeg skal kunne trække alle mulige tegnede sjove ting (bamser, dyr, figurer m.m.) ind på billedet og så kunne gemme det. 

Det skal bruges til børn.


1708

43
27. januar 2023 @ 18:08
Stormogul

Jeg har Swift Publisher 5 installeret og den kan sørmer det som jeg efterlyser. 😁

Tak for input, og god week-end.




3

1
03. februar 2023 @ 09:19
Suspenderet

Der er mange billededitor-programmer derude, der gør det muligt at lægge sjove ting oven på et billede, såsom bamser, hjerter, sjove tekster og meget mere. Nogle populære valg inkluderer:

  1. Canva - en online billedredigeringsplatform, der gør det nemt at lægge tekst og grafik oven på billeder.

  2. Fotor - en billededitor med mange filtre og effekter, der kan bruges til at forbedre dine billeder og lægge sjove ting ovenpå.

  3. Adobe Photoshop Express - en enkel billededitor tilgængelig på både desktop og mobile enheder.

  4. Pixlr - en browserbaseret billededitor med mange værktøjer til at tilføje sjove ting til dine billeder.

Disse er bare nogle få eksempler på billededitor-programmer, der kan hjælpe dig med at lægge sjove ting oven på dine billeder. Prøv nogle af dem ud og se, om de opfylder dine behov.