xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
410
167
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvor er vassing haters som Factory og Giffi henne?!?
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)

770

41
28. november 2024 @ 01:11
Suspenderet

Er de afgået ved døden? Lad være med at nedlægge denne profil, hvis I ikke ønsker at blive spammet 24/7 af russiske online bots.. . Just sayin’….

Eller en fair deal: Genåben vassing profil og nedlæg denne, helt gratis tilbud!

16
14
  791

4767

445
28. november 2024 @ 09:32
FPU

Truer du virkelig med at spamme Macnyt med russiske spam-bots, hvis din iPhoneX-profil bliver nedlagt?

Tror du virkelig, at PP vil ligge søvnløs over det, hvis din iPhoneX-profil bliver nedlagt?

Hvordan har du i øvrigt tænkt dig at spamme Macnyt med russiske reklame-bots, hvis du ikke har forbindelser til organiseret russisk kriminalitet? Men det har du måske?

Er det i øvrigt dumt eller smart at annoncere sine lyssky hensigter på forhånd?

Tror du ikke, at der var en legitim grund til, at dit DJ-spam fra for et par dage siden blev slettet fra forumet?

Tror du virkelig at det DJ-spam, som du postede i dag efter midnat, holder til solnedgang?

Forstår du ikke, at du faktisk ikke er specielt velkommen herinde?

Forstår du ikke, at man ikke kan stille et ultimatum, når man står svagt i en forhandlingssituation?

Forstår du ikke, at det er dumt ikke at lære af sine fejl?

Forstår du ikke, at substantivet "fairness" og egennavnet "Morten Vassing" er som at blande vand og olie?

Forstår du ikke, at din generelle opførsel herinde er et tydeligt tegn på manglende intelligens?

Forstår du ikke, at du overtræder Macnyt's EULA ved at spamme forummet med dine DJ-mix?

Jeg har i øvrigt sjældent set en person angle SÅ meget efter anerkendelse blandt folk, som kan betragtes som hans peers (Apple-brugere). Det er ynkeligt. Trist.

P.S. Hvis du vil reklamere for dit DJ-snask, så køb en bannerreklame herinde.

Spirituel Maskine

4767

445
28. november 2024 @ 09:39
FPU
iPhoneX skrev:

Er de afgået ved døden? Lad være med at nedlægge denne profil, hvis I ikke ønsker at blive spammet 24/7 af russiske online bots.. . Just sayin’….

Eller en fair deal: Genåben vassing profil og nedlæg denne, helt gratis tilbud!

Grov grammatisk fejl:

Imperativ-formen (slå det op) af verbet (slå det op) "at genåbne" hedder "genåbn" på korrekt dansk.

Du er jo stadig sjask-våd bag ørerne, hvad skriftlig dansk angår.

Det er s'gu godt nok pinligt, når man er uddannet journalist.

Spirituel Maskine

1455

24
28. november 2024 @ 13:39
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

Truer du virkelig med at spamme Macnyt med russiske spam-bots, hvis din iPhoneX-profil bliver nedlagt?

Tror du virkelig, at PP vil ligge søvnløs over det, hvis din iPhoneX-profil bliver nedlagt?

Hvordan har du i øvrigt tænkt dig at spamme Macnyt med russiske reklame-bots, hvis du ikke har forbindelser til organiseret russisk kriminalitet? Men det har du måske?

Er det i øvrigt dumt eller smart at annoncere sine lyssky hensigter på forhånd?

Tror du ikke, at der var en legitim grund til, at dit DJ-spam fra for et par dage siden blev slettet fra forumet?

Tror du virkelig at det DJ-spam, som du postede i dag efter midnat, holder til solnedgang?

Forstår du ikke, at du faktisk ikke er specielt velkommen herinde?

Forstår du ikke, at man ikke kan stille et ultimatum, når man står svagt i en forhandlingssituation?

Forstår du ikke, at det er dumt ikke at lære af sine fejl?

Forstår du ikke, at substantivet "fairness" og egennavnet "Morten Vassing" er som at blande vand og olie?

Forstår du ikke, at din generelle opførsel herinde er et tydeligt tegn på manglende intelligens?

Forstår du ikke, at du overtræder Macnyt's EULA ved at spamme forummet med dine DJ-mix?

Jeg har i øvrigt sjældent set en person angle SÅ meget efter anerkendelse blandt folk, som kan betragtes som hans peers (Apple-brugere). Det er ynkeligt. Trist.

P.S. Hvis du vil reklamere for dit DJ-snask, så køb en bannerreklame herinde.

This👆🏻👌🏻

1045

26
28. november 2024 @ 17:55
Stormogul

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

695

7
01. december 2024 @ 19:23
Veteran

det gælder om tabe, han har lige vundet.

jeg bygger alt i toffifee og løg

8661

212
02. december 2024 @ 08:51
Poseidon

Verden ville være et bedre sted hvis vassing blev permanent bannet herinde.

Der var engang en Mac...

4767

445
02. december 2024 @ 09:09
FPU
David Munch skrev:

Principielt er jeg enig, men når han af og til går i udbrud, morer jeg mig kosteligt med velfortjent at ydmyge ham.

Men han må jo kunne lide det, siden han gang på gang stiller sin Gluteus maximus til rådighed for min retoriske ridepisk. 

:0)

Spirituel Maskine

8661

212
02. december 2024 @ 16:10
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:
David Munch skrev:

Principielt er jeg enig, men når han af og til går i udbrud, morer jeg mig kosteligt med velfortjent at ydmyge ham.

Jeg tvivler stærkt på at han har bare en enkelt dråbe selvkritik, og det derfor preller fuldstændigt af på ham.

Der var engang en Mac...

4767

445
02. december 2024 @ 17:56
FPU
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev:
David Munch skrev:

Jeg tvivler stærkt på at han har bare en enkelt dråbe selvkritik, og det derfor preller fuldstændigt af på ham.

Sandsynligvis. Men (sk)udvekslingen holder min hjerne skarp, og det er jo altid rart med en frivillig prygelknabe.

Men han har været helt tavs de sidste 3-4 dage, og det ligner ham jo ikke. Jeg må tilstå, at jeg er lidt skuffet over ham.

Nå, det kan være, at han har brug for lidt tid til at samle sammen til et modangreb, for mit svar lå jo et godt stykke over hans intellektuelle niveau. Så lige i det her tilfælde bør vi allesammen nok udvise en smule overbærenhed med hans sendrægtighed.

Der er dog absolut ingen grund til at møde ham nede i hans egen mentale øjenhøjde; så dybt bør ingen føle sig hensat til at synke.

Men Vassing ER fair game; det har han bevist for længst.

Spirituel Maskine

1997

213
PowerPalle (Administrator)
02. december 2024 @ 18:47
Stormogul

Jeg beklager at måtte meddele, at profilen "iPhoneX" er lukket grundet gentagne overtrædelser af macnyt's EULA, herunder misbrug, spam, trusler mv. 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4767

445
02. december 2024 @ 21:37
FPU
PowerPalle skrev:

Jeg beklager at måtte meddele, at profilen "iPhoneX" er lukket grundet gentagne overtrædelser af macnyt's EULA, herunder misbrug, spam, trusler mv. 

Er der nogen Macnyt'ere, der vil gætte på, hvor længe der går, inden Vassing opretter en ny Macnyt-profil?

Jeg giver en marcipangris til den, der kommer tættest på. :O)

Spirituel Maskine

1455

24
03. december 2024 @ 11:03
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:
PowerPalle skrev:

Er der nogen Macnyt'ere, der vil gætte på, hvor længe der går, inden Vassing opretter en ny Macnyt-profil?

Han er på fredag 6/12 igen 

4767

445
03. december 2024 @ 13:14
FPU
angelodk skrev:
Tonny Freimanis skrev:
PowerPalle skrev:

Han er på fredag 6/12 igen 

Det er hermed noteret.

Men der er et problem:

Vi kan jo ikke se, hvornår han opretter den nye profil, kun at han poster sit første indslag under den nye profil.

Så skal marcipangrisen reelt ikke udloddes til den, som rammer tættest på datoen for hans første indlæg i stedet for tilmeldingsdatoen?

Eller gælder tilmeldingsdatoen stadig, fordi vi kan se den, når det første indslag er postet?

Nå, jeg har i det mindste skrevet grissebassen på indkøbslisten. Jeg kigger efter en anstændig en, næste gang jeg skal ud at køre, og så må vi lige blive enige om vilkårene i mellemtiden.

Spirituel Maskine

4767

445
04. december 2024 @ 21:48
FPU

@ angelodk:

Angelo, det ser ud til, at marcipangrisen er uddød her på Vestfyn.

Jeg var i fem forskellige supermarkeder i dag og… Nada!

Har du et forslag til en alternativ præmie?

Spirituel Maskine

1455

24
05. december 2024 @ 06:02
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

@ angelodk:

Det var pokkers! Men jeg er meget beskeden, så alene æren ved at vinde er nok. Dog håber jeg, at i dette tilfælde, at jeg ikke får ret😂

4767

445
05. december 2024 @ 10:22
FPU
angelodk skrev:
Tonny Freimanis skrev:

@ angelodk:

Det var pokkers! Men jeg er meget beskeden, så alene æren ved at vinde er nok. Dog håber jeg, at i dette tilfælde, at jeg ikke får ret😂

Godt, så. Så bliver det noget andet juleguf, med mindre marcipangrisen genindvandrer her til området .

Jeg burde jo egentlig også have sat en deadline, for der kan jo sagtens gå nogle måneder, før Hr. V synes, at han har muligheden for at oprette en ny profil, uden at det virker alt for oplagt.

Men lad os sige til og med 31. januar 2025, og hvis der ikke er dukket nogen nye, suspekte Macnyt-medlemmer op til den tid, tilfalder præmien dig, fordi du var den første, der kom med et gæt.

Jeg har i øvrigt ikke set nogen reklamer fra russiske spam-botter, selvom Hr. V's iPhoneX-profil er blevet suspenderet. 

Tomme trusler tordner tiest. :0)

Spirituel Maskine