xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
354
158
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
MacBook Air M3 15"
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


60

2
24. maj 2024 @ 15:30
Novice

Hej

Er kommet til at købe en ny Macbook Air M3 15" 16GB, det er noget at en forskel i forhold til min gamle MacBook Pro 13" late 2012 😁


Vh

Bjarke

Macbook Air M3 15", iPhone 15 Pro. Elektriker.
  3
2
  199

4635

403
24. maj 2024 @ 20:03
FPU
Bjarke-mac skrev:

Hej

Er kommet til at købe en ny Macbook Air M3 15" 16GB, det er noget at en forskel i forhold til min gamle MacBook Pro 13" late 2012 😁


Vh

Bjarke

At skifte fra 2012 Intel til 2024 Apple Silicon er som at skifte fra børnecykel til motorcykel.

Du kommer næppe til at fortryde dit køb.

Spirituel Maskine

2764

354
PallMei (Skribent)
25. maj 2024 @ 08:40
Bit kongen

Har en M1 16GB/1TB MBA. Den er jeg blevet gladere for med tiden. P.t. er det min hoved maskine og det er underligt at bruge min gamle iMac som skærm (defekt og købt en display controller og thunderbolt dock) i komplet stilhed uanset hvad. Er vandt til at køre i nedsat hastighed med turbo boost switcher på den gamle imac for at holde blæserne tæt på tomgang.

Har en brugt iMac Pro på vej, men det er mest pga 5k skærm, billig og ikke hele tiden slæbe rundt på  MBA + koble fra/til. I værste fald er den inkl. display controller stadig væsentlig billigere end studio-display.


2273

158
25. maj 2024 @ 09:33
ASCII jonglør
Bjarke-mac skrev:

Er kommet til at købe en ny Macbook Air M3 15" 16GB, det er noget at en forskel i forhold til min gamle MacBook Pro 13" late 2012 😁

Vh Bjarke

Herlig humor 😜 - og tillykke med den lille ny!  “Kom selv til at købe” en MacBook Air M2 15”, da den dukkede op for relativt nylig - og styrtede selv hovedkulds ind i dén direkte fra min tudsegamle MacBook Pro 15” Anno Domini Late 2013, som egentlig mest bestod af tyngde iført skrammer, en del pixelfejl og mærkelige tastefejl. Faldet (eller vel nærmere opstigningen) gennem mere end 10 års hard- & software-udvikling og ind i den nye maskine var en i sandhed chokerende rar oplevelse med en ikke ringe bouquet af tidsrejse. Det blev fejret. Kan dog ikke længere rigtig huske hvordan….sandsynligvis et æble…eller var det æblemost? Hmmm….

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”