xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
AirFoil
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


219

0
29. marts 2016 @ 17:15
Juniormedlem
Jeg har lige fået tilbudt en Upgrade til Airfoil5 - jeg har Airfoil4 installeret. Er der nogen der har overblik over hvilke forbedringer der ligger i 5'eren og hvad der skulle være det gode argument for at opgradere?
iMac 21.5, OS X 10.11.6 (El Capitan) / iPhone 5S, iOS10
  7
0
  677

1600

1
29. marts 2016 @ 17:22
Suspenderet
Her er en oversigt over fordelene og nyhederne i Airfoil 5 fra udvikleren selv.

Og her er en konklusion på en Macworld anmeldelse af Airfoil 5:

As a user of Airfoil for many years, this latest releaseís new skin certainly makes it seem more up to date, but all the changes beneath the sleeker look make it more useful with a greater variety of audio devices and situations. Kilde

444

0
29. marts 2016 @ 17:47
Seniormedlem
Airfoil ! - den har jeg da også en licens til - men stoppede da for en 4-5 år siden med den - den har man da ikke rigtigt brug for mere eller hva ? som jeg husker det, var den ikke bare lidt bøvlet at rode med :-))

1

0
07. januar 2017 @ 21:58
Nyt medlem
Carsten Ortmann skrev: Jeg har lige fået tilbudt en Upgrade til Airfoil5 - jeg har Airfoil4 installeret. Er der nogen der har overblik over hvilke forbedringer der ligger i 5'eren og hvad der skulle være det gode argument for at opgradere?


Jeg syntes airfoil er genial....
og meget nem at bruge .. især med den nye app, så den kan styres fra iphone eks.
og ikke mindst at sætte op

Jeg kan fint styre min Airfoil 5 med en app og på alle enheder, hvilken musik jeg hører, eks. springe videre i musiklisten

Syntes streaming til gamle iPad 2 er mere stabil end end i version 4... som jeg prøvede først

Her i julen havde jeg lavet en spille liste med julemusik, og kunne let vælge hvilke nummer jeg vil afspille... og det virkede bare også med 2 airplay højtaler, macbook, iphone, ipad'ere., ATV.. det køre bare stabil.. ved version 4 oplevdede jeg når en ekstra enhed kom på, skulle der startes igen for afspilningen.

I version 5 har jeg opsat de normale enheder jeg bruger, sådan at de automatisk kommer på når programmes tændes eks. ipad, og automatisk ved airplay højtaler tændes

349

3
07. januar 2017 @ 23:17
Lærling
Carsten Ortmann skrev: Jeg har lige fået tilbudt en Upgrade til Airfoil5 - jeg har Airfoil4 installeret. Er der nogen der har overblik over hvilke forbedringer der ligger i 5'eren og hvad der skulle være det gode argument for at opgradere?
Udover listen fra linket i indlæg nr. 2, kan det nævnes, at chromecast support er kommet til sidenhen.


0
08. januar 2017 @ 21:54
Den spiller også på samme tid til bluetooth højttalere og airplay enheder ñ og er langt bedre end iTunes til at holde musikken i sync

137

0
09. januar 2017 @ 08:17
Novice
Er det blevet nemt at fjernstyre fx Spotify på sin mac med Airfoil 5? Jeg fik det aldrig rigtig til at spille med 4'eren.

Jeg ønsker at kunne afspille musik på mac'en til flere Airport-højttalere fra Spotify og kunne styre det fra telefonen (iPhone).
Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook

57

1
10. januar 2017 @ 13:41
Novice