xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ang. abonnement...
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


291

0
04. oktober 2017 @ 09:49
Juniormedlem

Hej,


Kender I nogen teleselskab her i DK, hvor man kan have abonnement uden at have dansk adresse?

Kender godt til numre uden abonnement, men dem med abonnement er jo bare bedre- prismæssigt.

En MacMan fra den arktiske del af verden ;-).
  10
0
  93

58

2
04. oktober 2017 @ 18:51
Novice

Tror det er lov krav med dk adresse med abonnement.

Var selv i samme problem førhen, boet i ulandet kunne ikke få dk nummer. Tror ikke det er lavet om.

Få evt en ven/familie til at stå for nummeret.


Vh Bjarke.

Macbook Pro 13,iPhone 15 Pro. Elektriker.

291

0
04. oktober 2017 @ 19:12
Juniormedlem

Tak!


/Samuel

En MacMan fra den arktiske del af verden ;-).

1275

36
04. oktober 2017 @ 19:28
Stormogul

Min datter har dansk statsborgerskab, men har det meste af sit liv boet i Stockholm. Hun har et dansk nummer…. og har som sagt fast adresse i Sverige - 

edit: Har lige checket med hende, og desværre - uden abonnement

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

2185

44
04. oktober 2017 @ 19:44
ASCII jonglør

Så længe at du kan betale fakturaen via BS eller dansk kreditkort træk, så burde ikke være noget problem.

Da jeg boede i Sverige for et par år siden havde jeg mit abonnement hos 3 - og jeg ved at der også i dag er danskere bosatte i Malmø som har et dansk abonnement hos bla. 3.


108

8
04. oktober 2017 @ 20:20
Novice

CallMe kræver også dansk adresse, har lige haft dialogen med dem.


58

2
04. oktober 2017 @ 20:57
Novice

15 HVIS DU IKKE HAR ADRESSE I DANMARK ELLER SVERIGE
15.1 Du skal have dansk CPR-adresse eller adresse i Sverige for at være kunde hos 3. Såfremt du ikke har dette, forbeholder vi os retten til at opsige aftalen uden yderligere varsling. Vi sender ikke varslingsbreve eller rykkere til udenlandske adresser. Der kan gives dispensation til fortsættelse af aftalen, såfremt du er tilmeldt Betalingsservice eller Automatisk Kortbetaling og betaler rettidigt, jf.

14.5, 1. punktum.



Macbook Pro 13,iPhone 15 Pro. Elektriker.

291

0
05. oktober 2017 @ 14:29
Juniormedlem

Nå, glem det. Er ellers dansk statsborger og har dansk cpr. Har nemkonto, nemid og alt andet som danske statsborgere har almindeligvis har. Men ingen adresse i DK, så er man udelukket.


Men,  tak for hjælpen.

En MacMan fra den arktiske del af verden ;-).

2185

44
05. oktober 2017 @ 18:53
ASCII jonglør
Samuel Kleemann skrev:

Nå, glem det. Er ellers dansk statsborger og har dansk cpr. Har nemkonto, nemid og alt andet som danske statsborgere har almindeligvis har. Men ingen adresse i DK, så er man udelukket.


Men,  tak for hjælpen.

Har du kontaktet din teleudbyder - altså din kommentar er fra den dialog ??


291

0
05. oktober 2017 @ 19:35
Juniormedlem

Jo, dem som er i byen, har jeg ellers spurgt. Men de kræver adresse, her i DK.

En MacMan fra den arktiske del af verden ;-).

2185

44
05. oktober 2017 @ 21:03
ASCII jonglør

Hvis du kun har spurgt en af der såkaldte sælgere i en butik, har du jo ikke spurgt det rigtige sted. 

Det er sjældent at du kan få sådan en info fra disse "sælgere" - brug hellere tiden på at skrive eller ringe til deres kundeservice - de har normalt bedre mulighed for at give dig den rigtige information - eller evt. dispensere fra deres regler.