xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Langsom macOS 10.13.3
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


148

1
03. februar 2018 @ 08:50
Novice

Når jeg går på Facebook på min Imac er den mega langsom til at loade siderne, skal jeg ind i en gruppe jeg er medlem af går, der flere sekunder før siden er klar. Bruger jeg Google Chrome er den der med det samme.

  7
0
  66

321

4
03. februar 2018 @ 09:01
Lærling
stikket skrev:

Når jeg går på Facebook på min Imac er den mega langsom til at loade siderne, skal jeg ind i en gruppe jeg er medlem af går, der flere sekunder før siden er klar. Bruger jeg Google Chrome er den der med det samme.

Er der et spørgsmål?

ER DER ET SPØRGSMÅL, - så mener jeg svaret ligger lige til højrebenet...


3580

34
03. februar 2018 @ 09:28
Virtual Machine

Brug en anden browser?


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

148

1
03. februar 2018 @ 09:39
Novice

Ja det kunne jeg jo gøre, men kan det være meningen ? efter de sidste MacOS opdateringer er den blevet langsom i safari. Og jeg kan godt lide Safari, måske man kunne gøre noget for at det var hurtigere.


3580

34
03. februar 2018 @ 09:44
Virtual Machine

Jeg forstår faktisk godt dine spørgsmål eller frustrationer. 

Det eneste jeg lige kan komme med er, at du kunne prøve at nulstille alt der har med cache og plug-ins at gøre. Prøv evt med CleanMyMac eller reparere disktilladelser

Og hvis det ikke virker, kunne du prøve med en clean install. Det sker nemlig af og til, at der kommer grus i maskineriet ved   opdatere macOS i stedet for at slette alt og så have ren røv at trutte i.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1326

0
03. februar 2018 @ 10:50
Stormogul
stikket skrev:

Når jeg går på Facebook på min Imac er den mega langsom til at loade siderne, skal jeg ind i en gruppe jeg er medlem af går, der flere sekunder før siden er klar. Bruger jeg Google Chrome er den der med det samme.

Jeg kan godt se, at Facebook er lidt langsommere i Safari end i Chrome, men så meget er det heller ikke.

Men computeren hastighed, netværk m.m. kan jo give forskellige resultater for forskellige folk.

Det kan også tænkes, at rettelser i Javascript-motoren ifbm. Spectre og Meltdown netop går ud over Facebook pt.


148

1
03. februar 2018 @ 11:06
Novice

Ved mig er det ikke bare lidt langsommer, det er meget langsommer. og det er kun i Facebook problemet er.

Må så bare bruge Google Chrome til det.


1519

0
03. februar 2018 @ 11:29
Suspenderet

Jeg prøvede lige at starte Safari og logge på Fjæsen, det er korrekt at Safari er væsentlig langsommere end Firefox, men det har jeg sagt i årevis, bruger aldrig Safari. 

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.