xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Truthornet indikerer, at man tog førertrøjen i tråden
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
13. marts 2019 @ 16:21
Stormogul

Så hvad betyder dette nye truthorn på macnyts forum?

Tja, det betyder blot, at personen har startet tråden og dermed skrevet det indledende indlæg. Mao er trådstarter. Simpelt!

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  13
7
  1370

1129

129
13. marts 2019 @ 18:19
Stormogul

nyttigt ... fin detaljer


4593

394
13. marts 2019 @ 19:28
FPU

Nu er jeg så spændt på, hvem der bliver Macnyts første båtnakke! :0)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
13. marts 2019 @ 19:49
Stormogul

Det er alle der starter en ny forumtråd. Mon du misforstår funktionen.

I denne her tråd er det kun mig der får 'båthornet' fordi det er mig, der har startet tråden.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
13. marts 2019 @ 19:58
FPU

Ah, jeg havde fået den opfattelse, at truthornet tilfaldt den person, som var mest aktiv i en tråd.

Nå, jeg har p.t. intet nyt på hjerte, så jeg må vente med at blive båtnakke lidt endnu!


2273

157
13. marts 2019 @ 21:57
ASCII jonglør

Hvad uglen i hulen?! Der lyder jo ingen BÅÅÅTZZ når man klikker på The TrutHårnet?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

8586

198
14. marts 2019 @ 10:56
Poseidon
PowerPalle skrev:

Det er alle der starter en ny forumtråd. Mon du misforstår funktionen.

I denne her tråd er det kun mig der får 'båthornet' fordi det er mig, der har startet tråden.

Lig din oversigt med dem som har modtaget flest hjerter, så kan du jo også lave en som viser hvem som laver flest tråde. ..Så længe det altså ikke ansporer Vassing til at floode Macnyt med ligegyldige ting igen.   


2273

157
14. marts 2019 @ 11:22
ASCII jonglør
David Munch skrev:
. ..Så længe det altså ikke ansporer Vassing til at floode Macnyt med ligegyldige ting igen.  

Så en sådan funktion er måske alligevel ikke en god idé?   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1045

26
14. marts 2019 @ 12:44
Stormogul

Hvorfor er det så vigtigt med disse truthorn og hjerter? Hvorfor er det så vigtigt med titler/antal indlæg/status for, at bekræfte en persons aktivitet i Macnyt´s hierarki?

Hvorfor er der skabt en "Facebook like-agtig-bekræftelse" i dette forum, Palle?

Jeg læser Macnyt´s Forum, hver dag, og kan se, at der er ganske få, der er aktive. Navnerne/brugerne er de samme, hvilket skaber et monogent, kedeligt interface.

Har ikke blandet mig i lang tid, men jeg vil mene, at det kører ned ad bakke. Dvs. – ikke interessant, at brugere slåes om status, i stedet for at hjælpe.

I øvrigt, kan jeg ikke logge ind via Safari på iPad. Et problem andre oplever?

... og jo, om Vassing (iPhoneX), han er skiftet fra 3 Mobil til Telmore, derfor oplever "vi" ikke, at få så mange "opdateringer" om 3´ s Rome Like Home, endelig!   

Mvh

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1905

187
PowerPalle (Administrator)
14. marts 2019 @ 13:29
Stormogul

Hej Beman

Mad mig kaste mit perspektiv herunder (inline).

Beman skrev:

Hvorfor er det så vigtigt med disse truthorn og hjerter? Hvorfor er det så vigtigt med titler/antal indlæg/status for, at bekræfte en persons aktivitet i Macnyt´s hierarki?

Det er ikke vigtigt med truthorn og hjerter og alt det andet. Flere af disse funktioner har eksisteret i mange år og nogle er udgået - nyt er kommet til og det skaber forandring og nyskabelser og dermed incitament for at tilgå macnyt på andre måder - og for nogle giver det inspiration. For andre er det komplet ligegyldigt og så kan man vælge at ignorere det. Jeg vælger, at betragte sådanne informationer og funktioner som hjælpsomme værktøjer, eksempelvis...

- truthornet hjælper mig med at identificere om personen var den der oprindeligt havde et behov for eks. hjælp

- hjertet hjælper mig med at identificere en hjælpsom person som jeg måske kan række ud efter

- tituleringer hjælper mig med at vise om en person er et aktiv (hjælpsom) eller en person, der er passiv og måske hellere vil være læser og 'ikke forstyrres'.

Hvorfor er der skabt en "Facebook like-agtig-bekræftelse" i dette forum, Palle?

Jeg læser Macnyt´s Forum, hver dag, og kan se, at der er ganske få, der er aktive. Navnerne/brugerne er de samme, hvilket skaber et monogent, kedeligt interface.

Har ikke blandet mig i lang tid, men jeg vil mene, at det kører ned ad bakke. Dvs. – ikke interessant, at brugere slåes om status, i stedet for at hjælpe.

Jeg ser ingen slåskamp, jeg ser hjælpsomhed og tilbagemelding om, at funktionerne er velkomne. Jeg hører yderst sjældent det modsatte og jeg er meget lydhør for begge lejre.

Rent faktisk som er min oplevelse, at der i den senere tid har været mere hjælpsomhed end normalt og det er hvad der definerer macnyts forum uanset, hvor mange der måtte være aktive. Og ydermere er der kommet en her del nyere brugere til, hvilket jeg kan se i antallet af registrerede brugere.

I øvrigt, kan jeg ikke logge ind via Safari på iPad. Et problem andre oplever?

Start en tråd og beskriv din udfordring inklusiv hvad du benytter dig af (version, computer, etc).

... og jo, om Vassing (iPhoneX), han er skiftet fra 3 Mobil til Telmore, derfor oplever "vi" ikke, at få så mange "opdateringer" om 3´ s Rome Like Home, endelig!   

Ved ikke hvilken udbyder den person benytter sig af og det interesserer mig ikke - men godt for dig, at det gør en forskel   

Lad endelig denne tråd være udgangspunkt for andres holdninger på dette emne, jeg er nysgerrig.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1045

26
14. marts 2019 @ 14:15
Stormogul

Ah, Palle, sætter stor pris på dit svar. Du kører suverænt dit site som det passer dig. All eloge til dig og at du gider opretholde og servicere Macnyt  

Mit indlæg var bare en oplevelse, fra det, jeg meldte mig ind, indtil nu. Brugere der begynder at klage over status og antal hjerter. Sådan har jeg læst det.

Dog, bliver lidt ramt af din personlige sidste kommentar "men godt for dig...". Ikke noget, der er godt for mig, uinteressant og gør i den grad ingen forskel! Min kommentar er mere hentydet til David Munchs kommentar, tidligere i tråden.

Nøh, kan aldrig logge ind på iPad via Safari? 

Lige nu skriver jeg fra Safari, macOS Sierra.

Mvh

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1905

187
PowerPalle (Administrator)
14. marts 2019 @ 16:05
Stormogul

Beman, intet er personligt ment så lad være med at tage det personligt eller lade dig ramme, det var ikke intentionen.

Som jeg skrev så tager jeg imod, og det er både ris og ros — jeg tillader mig blot at være tungen på vægtskålen samt at mærke efter på egen mave, hjerte og forstand.

Ps. Tror ikke at jeg havde læst Davids indlæg iind i dit indlæg.

Are we ok?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
14. marts 2019 @ 17:34
FPU
PowerPalle skrev:

Are we ok?

Hjerte-trut? :0)


1045

26
14. marts 2019 @ 18:35
Stormogul
PowerPalle skrev:

Beman, intet er personligt ment så lad være med at tage det personligt eller lade dig ramme, det var ikke intentionen.

Som jeg skrev så tager jeg imod, og det er både ris og ros — jeg tillader mig blot at være tungen på vægtskålen samt at mærke efter på egen mave, hjerte og forstand.

Ps. Tror ikke at jeg havde læst Davids indlæg iind i dit indlæg.

Are we ok?

Helt OK :-)

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.