xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
SWF fil
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


24

0
11. april 2019 @ 12:13
Let øvet

Hej

Jeg har nogle CD rom hvor JPG filer desværre er pakket ind i SWF format.

Er det mulig at convertere dem til et læseligt format på en iPAD.

  6
1
  736

708

3
11. april 2019 @ 13:32
Suspenderet

Det lader til at GraphicConverter fra LemkeSoft kan klare opgaven - også eksportere denne filtype til noget brugbart på en iPad - GraphicConverter er gratis i en fuld? Bare rolig den er helt sober - udgave i en kort periode. Fuldt ud funktionsdygtig.

Også selvom at det skulle vise sig at være SFW formatet og ikke SWF formatet. GraphicConverter lader til at klare det.

Import og Eksportering infoside

Og forresten, prøv endelig dette software også XnView - der er et par programvarianter at vælge imellem. XnConvert kunne være noget - ellers er det XnViewMP. Er gratisprogrammer.


24

0
11. april 2019 @ 16:14
Let øvet

Hej Allan

Tak for tippet.

Jeg er ikke så rutineret i downloads til min ældre Windows PC, der dog kører Win10

Som jeg kan se det, findes Lemke kun til Mac (som jeg ikke har), og Xn/wiew har free downloads til Win10 men når jeg vil køre programmet vil de have penge, inden jeg ved om programmet løser mit problem☹️.

Gør jeg noget galt?

Til daglig bruger jeg udelukkende iPAD Pro.


1129

129
11. april 2019 @ 19:02
Stormogul

hvor mange filer er der tale om?

jeg er villig at prøve et par stykker, for at se om de kan konvertes til jpg, og hvis de kan, så kan jeg mod  mindre beløb gøre det for dig. :)


708

3
12. april 2019 @ 06:13
Suspenderet
Finn Anton skrev:

Hej Allan

Tak for tippet.

Jeg er ikke så rutineret i downloads til min ældre Windows PC, der dog kører Win10

Som jeg kan se det, findes Lemke kun til Mac (som jeg ikke har), og Xn/wiew har free downloads til Win10 men når jeg vil køre programmet vil de have penge, inden jeg ved om programmet løser mit problem☹️.

Gør jeg noget galt?

Til daglig bruger jeg udelukkende iPAD Pro.

Av, ja - det kan jeg godt se. Jeg var ikke bekendt med din situation vedrørende dit ejerskab af kun en Windows 10 PC (og selvf. din iPad Pro)- beklager. Nej, GraphicConverter kan ikke hjælpe dig så.

XnView og XnConverter opkræver penge i deres gratisudgaver? Er det ikke bare et ønske om en donation fra bruger? Det er nok donationware når alt kommer til alt. Hvis der ingen mulighed er for at springe henover dette så er det et helt forkert link jeg tilbød dig. Det er ikke godt. Mac-udgaverne er vel nok anderledes i præsentation end deres Windows ditto.



2709

341
PallMei (Skribent)
12. april 2019 @ 11:37
Bit kongen

Kan du ikke bruge en "online image converter"? 

Der findes et par stykker hvis du google, men jeg ved ikke om de kan bruges på en iPad.


24

0
12. april 2019 @ 23:50
Let øvet

Tak for tilbuddet, men jeg overvejer andre muligheder.