xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
Tabt/stjålet IPhone
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)


297

3
23. juli 2019 @ 16:22
Juniormedlem

Hej

Er Pt på Mallorca hvor min kæreste har enten tabt eller fået stålet sin IPhone,det er lidt usikkert,da den pludselig var væk fra hendes taske,på vej hjem fra en shoppetur..

Jeg har selvfølglig fået spærret hendes hævekort,som hun havde sammen med andre kort i telefonen,,noget totalt øv.

På Find My IPhone står den offline,hvilket os får mig til og tænke den måske er blevet slukket,da den var ladet helt op,og ville være online,hvis den bare var tabt,,Jeg har sendt en besked til telefonen,og sat den i Tabt mode..men er det mere sikkert og slette den eller hvad er det bedste jeg kan gøre,jeg er klar over den telefon nok er forsvundet for altid,, tænker bare om telefonen kan bruges,hvis jeg sletter den eller.


:-)

-K

http://www.wrysand.blogspot.com/
  2
5
  703

297

3
24. juli 2019 @ 10:09
Juniormedlem

105 der har læst, og ingen der kunne havde et godt råd, eller dele erfaringer, imponerende alligevel..

Har læst mig frem til en løsning.

http://www.wrysand.blogspot.com/

4593

394
24. juli 2019 @ 11:11
FPU

Altså, det er da møg-ærgerligt, at den iPhone fordampede, og det er da dobbelt møg-ærgerligt, at du ikke har kunnet få et akut-råd herinde, men hvis ingen af os 105 læsere har haft tabt eller fået stjålet vores iPhone, har vi jo ikke haft erfaringer med, hvad der skulle gøres, og så har vi jo ikke haft noget at skrive til dig.

Jeg var en af de 105, og selvom jeg har haft tabt en af mine iPhones, var det på en privat markvej, hvor den kunne findes dagen efter ved at en af vennerne konstant ringede til den, mens jeg backtrackede, hvilket virkede. Det var heldigvis sommer og tørt i vejret; ellers var den iPhone (en 4S'er) nok kortsluttet.

Den redningsmetode ville dog ikke virke for jer, for du havde jo allerede skrevet, at telefonen var blevet slukket.

Man er altid velkommen til at spørge om råd herinde, også i akutte situationer, og det håber jeg da, at du gør en anden gang, hvis der opstår et problem. Men somme tider KAN vi bare ikke hjælpe (og her i ferietiden er det jo ikke alle, som besøger Macnyt så ofte som til daglig), men det er også en god ting lige at prøve at finde hjælpen et andet sted ude på nettet, f.eks. hos Apple Support, inden man ulejliger Macnyt'ere med et problem, hvis løsning ligger lige for og er tydeligt beskrevet andetsteds.

Jeg kan tydeligt forestille mig, at I har kørt på de høje nagler p.gr.a. den forsvundne telefon, og jeg ville også selv blive oprørt over et sådant tab, men når nu det er sagt, så må du altså meget gerne fortælle, hvilken løsning du kom frem til, så andre Macnytere kan give rådet videre, hvis emnet skulle komme på banen igen; det er trods alt sådan vi konstant udvider vores "vidensbank" herinde.

Håber I får en bedre ferie fra nu af!