Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
78
76
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Du skal have en profil på macnyt for, at deltage aktivt.
Det er gratis og du kan gøre det her.
Du er ikke logget ind på macnyt. Har du ikke en profil på macnyt så opret en her
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Mail OS 10.14.6. Kan ikke slette postkasse efter brug af TM.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)

108

6
08. november 2019 @ 17:27
Novice

Jeg har brugt TM 2 gange til at genskabe nogle mails. Det gik fint, men i postkasser er der nu oprettet nye postkasser, hhv. en "com.apple.Mail.Backup", en "Genoprettede beskeder" (efter 1. TM klørsel) og en "Genoprettede beskeder-1" (efter 2. TM kørsel). De er nu tømt da jeg har flyttet de gendannede mails til deres rigtige postkasser. Jeg gætter, at næste gang jeg bruger TM kommer der nok en "Genoprettede beskeder-2" postkasse. De gør ingen skade, men når de nu er uaktuelle og tomme, hvorfor kan jeg så ikke (finde ud af) slette dem. Nogen forklaring/løsning?.

3
0
  84

708

78
PallMei (Skribent)
08. november 2019 @ 18:14
Veteran

Kan du ikke højreklikke og vælge slet postkasse?

108

6
08. november 2019 @ 18:30
Novice

Undskyld, jeg skulle naturligvis have nævnt at alle gængse "slette postkasse" var prøvet. Jeg kan vælge slette postkasse, men de forsvinder bare ikke.

708

78
PallMei (Skribent)
08. november 2019 @ 20:46
Veteran
MichaelCorfitsen skrev:

Undskyld, jeg skulle naturligvis have nævnt at alle gængse "slette postkasse" var prøvet. Jeg kan vælge slette postkasse, men de forsvinder bare ikke.

Jeg havde en, den kunne jeg slette ved at højreklikke på og vælge slet postkasse. Den maskine er ganske vist strandet på High Sierra.