xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's streaming tjeneste (Apple TV+)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvad ser I/hvad kan I anbefale?
Kategori: Apple's streaming tjeneste (Apple TV+)


496

5
24. november 2019 @ 21:08
Seniormedlem

Nu har vi haft mulighed for at se Apple tv+ en 3 ugers tid. Jeg ser The morning show, jeg er nået til episode 6. Og jeg er godt underholdt. Og glad for, at den verden er uopnåelig for mig :) Og så vælger jeg blot, at ignorere diverse productplacement der måtte være. Godt castet med Jenniffer og Steve.
Og så ser jegSnoppy in space. Slow cartoon, med læring og jazz. Backflash til min tv barndom.

iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB
  6
0
  1054

1905

187
PowerPalle (Administrator)
24. november 2019 @ 21:13
Stormogul

Jeg ser også The morning show og er fint underholdt. Jeg ser ikke andet på Apple TV+ da jeg i en parallel verden også følger et par serien på en anden streaming-tjeneste samt afsluttede Fred her til lands på DR tidligere ei dag.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2273

157
24. november 2019 @ 21:27
ASCII jonglør

Fleabag. Fleabag. Fleabag. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

496

5
25. november 2019 @ 05:47
Seniormedlem

Parallel univers - ja hvorfor ikke. Apple TV+ er min første streaming i flere år. Og jeg vil heller ikke side der hver dag. Så heldigvis varer Radiserne kun 8 minutter per episode. Så først et morning show og så lidt radise til dessert.


iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB

4593

394
01. december 2019 @ 13:43
FPU
Factory skrev:

Fleabag. Fleabag. Fleabag. 

Gå på YouTube og find

Nina Conti - In Therapy

20 x sjovere end Fleabag, som trods alt er ret god.

Første konsultation er decideret tåkrummende, og derfra bliver det kun værre; se bare det her skærmdump fra femte konsultation. Det er terapeuten til højre. :-D


2273

157
01. december 2019 @ 15:22
ASCII jonglør

Nina Conti er god, ingen tvivl om det, og de ti år jeg har "kendt" hende, har hun altid været forrygende - men.....Nina er jo a one trick pony. Forstår derfor slet ikke sammenligningen med Fleabag, for den serie er jo noget helt helt andet...???

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

394
01. december 2019 @ 17:59
FPU
Factory skrev:

Nina Conti er god, ingen tvivl om det, og de ti år jeg har "kendt" hende, har hun altid været forrygende - men.....Nina er jo a one trick pony. Forstår derfor slet ikke sammenligningen med Fleabag, for den serie er jo noget helt helt andet...???

Principielt har du ret, men lige her laver hun jo en mini-serie (otte afsnit).

Jeg HAR set begge sæsoner af Fleabag, og den er helt klar sjov, men jeg grinede altså meget højere over Conti's terapi, ikke mindst fordi det er improvistation på aller-højeste niveau.

En behagelig overraskelse ved Fleabag er dog, at der medvirker to skuespillere fra min næsten yndlingskomedie (den indtager andenpladsen efter Fawlty Towers), nemlig My Hero med Ardal O'Hanlon og Emily Joyce.

Hvis I ikke kender den, så tjek den ud inde på YouTube. I vil ikke fortryde det.