xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Parkerings app
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


136

2
07. august 2020 @ 20:57
Novice

Jeg kan ikke undgå at måtte installere en parkerings app. Men dem er der jo en håndfuld af. Kan I anbefale en af dem. På forhånd tak. Og fortsat solrig weekend + hold afstand osv.

Hans

  8
1
  730

2273

157
07. august 2020 @ 22:36
ASCII jonglør

Har i mange år kun brugt EasyPark, som er både brugervenlig og allround - har faktisk aldrig oplevet, at den ikke kunne bruges på et sted med betalingsparkering. Anbefalet.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

455

18
07. august 2020 @ 22:42
Seniormedlem

Jeg har brugt ParkMan i et par år. Yderst tilfreds.


1045

26
08. august 2020 @ 11:07
Stormogul

Da jeg skulle vælge parkerings-app, fandtes der ikke så mange som i dag. Jeg valgte Parkman ud fra deres afgits-system, da mit parkeringsbehov er ganske lille. 

Jeg vil foreslå, at du læser på de forskellige udbyderes hjemmesider og vælger app efter hvor tit du har behov for betalings-parkering.

i  øvrigt er det en mærkelig ide, at man skal betale en ekstra afgift for at betale for parkering - jeg mener, tidligere da man betalte med kontanter eller kort i automater, skulle man jo ikke betale mere, for at få lov til at betale 🧐

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1905

187
PowerPalle (Administrator)
08. august 2020 @ 17:25
Stormogul

EasyPark App'en er meget fleksibel og brugervenlig i mit perspektiv.

På EasyPark skal man ikke indbetale på forhånd lige som med rejsekortet og andre parkerings-app.

En stor fordel med EasyPark er, at man kan sætte ens parkering til et antal timer ud i fremtiden og stoppe før tid eller udvide tiden (og det enda på afstand).

Nog skift ved EasyPark såvel som alle de andre parkerings-app's er, at de tager penge for at få fremsendt en kvittering på email - det er grove løjer syntes jeg.

Blot et par observationer.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

86

5
09. august 2020 @ 07:19
Novice

Jeg er også på EasyPark og tjekker altid position en ekstra gang.
jeg har også parkering i OK benzin app men har ikke fundet den anvendelig endnu.

Er fint tilfreds med EasyPark når nu det skal være.
eneste anke er at man altid skal lede efter Position nummeret på P pladserne og de står ganske småt. Har læst man ikke kan stole på GPS signalet 


2273

157
09. august 2020 @ 08:21
ASCII jonglør

GPS fungerer fint og præcist i min EasyPark-app på iPhone 7 Plus, men netop dette aspekt er vel også meget afhængig af telefonens egen indbyggede GPS-kvaliteter?

Kunne også forestille mig, at ens telefon forsøger at hente GPS-signalet fra en satellit ned i P-app‘en, mens man står enten nede i en jernbeton-bestykket P-kælder eller et ditto P-hus? Den slags kan jo rent teknisk være lidt svært   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

50

1
12. august 2020 @ 19:52
Novice

Yderligere virker EasyPark også mange steder i udlandet. Det er virkelig nemt og temmelig billigt i udlandet.


32

5
13. august 2020 @ 23:34
Let øvet
Bruger både EasyPark og ParkOne afhængig af behovet. Mine erfaringer:

ParkOne bruger jeg i Kbh. til parkering i forbindelse med mit job (Fordel: de har det klart billigste abonnement. Ulempe: betalingsmetoder gammeldags).

EasyPark bruger jeg til 'særparkering' (parkeringshuse o.lign.) og ofte privat. (Fordele: Dækker hele DK, velfungerende app + app til Apple Watch. Ulempe: Højere pris).