xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Sunheds-apps
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


234

13
22. november 2022 @ 22:06
Juniormedlem

Jeg vil gerne have Sundheds.app på min M1 Pro MacBook Pro, men jeg kan ikke finde den nogle steder. Findes der en alternativ app til den til min Mac?

Findes der også et godt og gratis alternativ til Endomondo som også spiller sammen med Apple Watch? 

  3
0
  397

4593

394
23. november 2022 @ 00:45
FPU

Ad sundheds-app: Hvis du ikke kan finde noget i AppStore, er det næppe udviklet til (nyeste) macOS og/eller Apple Silicon (endnu).

Ad Endomondo: Jeg ved ikke, om den spiller sammen med AppleWatch, men jeg er ret glad for MapMyRide. Bruger den til at opmåle nye cykelruter med på min iPhone, men jeg har da også et par gange afspillet en kørt tur via en browser på min Mac. MMR kan også sættes op til gang eller løb, ikke kun forskellige cykel-discipliner.


2709

341
PallMei (Skribent)
23. november 2022 @ 08:29
Bit kongen

Sundhed er iPhone only. 

Nu ved jeg ikke specifikt hvad der tiltalte dig med Endomondo, men der masser af alternativer.


En gratis du kan overveje, hvor du også kan se dine træninger på computer via browser, er https://sports-tracker.com/, det er stort set magen til Suuntos app (fabrikant af træningsure). Der er en app til Apple Watch, men den synkronisere også automatisk med Apple egen træning app.

Faktisk kan du også se dine træninger i Suuntos app, da back end er den samme, men du skal stadig have Sports tracker installeret for at synkronisere med Apple watch. (Men fjern tilladelsen til Bluetooth ellers leder den efter et Suunto ur)


455

18
23. november 2022 @ 08:41
Seniormedlem

Eller MapMyRun . Jeg var på Endomondo - men den blev lukket og overført til MapMyRun.