xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Sleep tracking
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


234

13
30. december 2022 @ 09:03
Juniormedlem

Jeg har lidt problemer med at få mit Apple Watch Ultra til at "sleep tracke". 


Jeg har prøvet at genstarte både telefon og ur nogle gange, og har prøve at slette op oprette ny Søvnplan / Sengetid. Men alligevel er det som at uret ikke i stand til at opfange alt. Uret sidder ellers godt fast på min arm, dog ikke så meget at det bliver til en gene.

Jeg har lagt mærke til, at når jeg nogle gange tager uret af hen over dagen, at den konstant lyser grønt i bunden. Det kan den godt gøre i flere timer, indtil jeg tager uret på igen, hvor den så stopper med at lyse grønt. Det kan jeg se, hvis jeg lige vipper uret lidt på mit håndled - intet grønt lys længere. 

Jeg har helt sikkert gjort noget forkert, men jeg kan bare ikke lige gennemskue det  

  2
1
  396
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

2709

341
PallMei (Skribent)
30. december 2022 @ 12:41
Bit kongen

Det lyder mærkelig at den lyser konstant når du tager den af.  Har du træning kørende i baggrunden, du ikke har fået stoppet? Har du håndledsregistrering slået til.

https://support.apple.com/da-dk/HT207941

Prøv at tjek at alt er som det skal være ifølge Apple Vejledning for at registrere søvn

https://support.apple.com/da-dk/HT211685


234

13
30. december 2022 @ 17:10
Juniormedlem

Tak for svar, Palle.

Den med at den lyser grøn er god nok. Der ramte du hovedet på sømmet med, at den vil måle min puls mens den ligger på bordet. Jeg har dog aktiveret "håndregistrering". Men det er noget der var aktiveret som standard, vil jeg mene.

Det andet med sleep tracking... der er rigtig nok noget galt. Først tænkte jeg på om uret ikke sad stramt nok på, men strammer jeg uret om håndledet ret meget mere, laver jeg bare en negerarm i mine underhylere så. Så det holder jeg lige op med