xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
Så er der kommet opdateringer til vores iDevices igen
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)


234

13
08. april 2023 @ 08:44
Juniormedlem

iOS 16.4.1 og macOS 13.3.1 er hvad jeg lige har fanget på nuværende tidspunkt.

  7
0
  617

463

0
08. april 2023 @ 15:33
Seniormedlem

og efter at have installeret begge, kan min mac og min iphone ikke længere se hinanden, selv ikke med kabel...


234

13
09. april 2023 @ 03:17
Juniormedlem

Hvis problemet ikke lader sig løse, kunne det være en god idé at bruge Apples Feedback Assistant til at lave en rapport om det, så det kan blive rettet i en senere version af macOS / iOS. Det gør jeg stor brug af. YouTuberen Zollotech fortalte, at Apple faktisk tager alle indrapporteringerne alvorlig, selvom de ikke besvarer dem alle.


1641

24
09. april 2023 @ 10:55
Stormogul

Genstart..

Once you go Mac - You'll never go back..!

463

0
09. april 2023 @ 14:51
Seniormedlem

Jeg har genstartet både mac og iphone flere gange uden at det har hjulpet. 

Når jeg stikker telefonen et kabel fra mac'en begynder den at lade, så porten er ikke død.

Nå, det svarer jo på mine overvejelser om, hvorvidt min gamle iphone 11 skulle have nyt batteri eller helt udskiftes, når jeg nu får penge tilbage i skat...


2185

44
09. april 2023 @ 16:31
ASCII jonglør
Kaj Christiansen skrev:

Jeg har genstartet både mac og iphone flere gange uden at det har hjulpet. 

Når jeg stikker telefonen et kabel fra mac'en begynder den at lade, så porten er ikke død.

Nå, det svarer jo på mine overvejelser om, hvorvidt min gamle iphone 11 skulle have nyt batteri eller helt udskiftes, når jeg nu får penge tilbage i skat...

Og du har klikket "Trust" på den pop-up du får på din iPhone når du forbinder med kabel ?? - jeg får denne pop-up, hvis ikke jeg har haft forbindelse i et stykke tid (1/2 år eller mere)


463

0
09. april 2023 @ 16:53
Seniormedlem

Jeg får ikke nogen pop up denne gang; den kom da jeg opdaterede forrige gang; det er jo kun et par uger siden.

Før opdateringen kørte det problemfrit både på wi-fi og med kabel, men nu kan hverken Finder, fotos eller musik se telefonen.


463

0
13. april 2023 @ 15:32
Seniormedlem

Lige en opfølgning. Det viste sig, at det var stikket der var ved at stå af. At det skete samtidig med opdateringerne var en tilfældighed.