xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Video fra IPhone til  tv
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


531

7
18. maj 2023 @ 14:00
Kaptajn


Hej. Jeg har en IPhone 14 pro max. Og når jeg vil vise en video, som jeg har optaget via AirPlay på mit tv igennem mit Apple tv så hakker videoen de steder hvor jeg bevæget telefonen under optagelsen. Videoen er fin når jeg bare ser den på min IPhone. Jeg optager kun i fuld hd med 60 billeder i sek. er det evt mit   tv der ikke kan følge med? Det er ikke det nyeste jeg har 

  2
0
  351

234

13
18. maj 2023 @ 23:57
Juniormedlem

Jeg kan næsten med garanti sige, at det er dit WiFi der ikke kan følge med. Enten fordi du deler båndbredde med en masse naboer, eller din telefon eller Apple TV er for langt væk fra din router. En del af løsningen kan være at trække et kabel hen til Apple TV samtidig med at skifte kanal på WiFi over på en mindre trafikeret kanal. Du kunne ogå flytte routeren tættere på de enheder det har mest brug for signalet. Står der ting i vejen mellem WiFi router og dine enheder, kan det også have indvirkning på stabiliteten af streamingen du forsøger at køre.


531

7
19. maj 2023 @ 17:24
Kaptajn

Ok tak.