xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Fjerne kontakter fra iPhone
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


881

6
17. juni 2023 @ 09:14
Veteran

Hej, 

Er der en venlig sjæl der ved hvordan jeg fjerner denne liste der hedder "iPhone". 

Den er blevet oprettet ved en fejl da jeg lukkede en konto ned, hvor jeg blev spurgt om jeg ville gemme kontakterne på iPhonen eller slette dem. Jeg valgte ved en fejl at gemme dem på iPhone.

På forhånd tak.

  18
0
  826

2185

44
17. juni 2023 @ 11:23
ASCII jonglør

Klik på "Rediger" i top venstre hjørne, og slet den.


881

6
19. juni 2023 @ 17:51
Veteran
Rene Larsen skrev:

Klik på "Rediger" i top venstre hjørne, og slet den.

Har været der. Kan ikke slette via Redigér. Alt er nedtonet når jeg klikker på Redigér.


2709

341
PallMei (Skribent)
19. juni 2023 @ 18:16
Bit kongen

Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter


36

9
19. juni 2023 @ 18:41
Let øvet

Hej,

Kan man ikke bare svirpe til venstre på listen?

mvh


2709

341
PallMei (Skribent)
19. juni 2023 @ 19:23
Bit kongen
Agulhas skrev:

Hej,

Kan man ikke bare svirpe til venstre på listen?

mvh

Ikke dem med Alle.


2709

341
PallMei (Skribent)
19. juni 2023 @ 19:34
Bit kongen
PallMei skrev:

Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter

Hvis ikke det virker, så er her en hvordan du markere flere kontakter og sletter dem. Hvis du holder fingrene i bunden scroller den, så man kan godt markere alle it et huk. Men det tager nok lidt tid at komme ned i bunden af 721 kontakter.

https://www.macrumors.com/how-to/delete-multiple-contacts-at-once-iphone/ 


881

6
19. juni 2023 @ 19:46
Veteran
PallMei skrev:

Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter

Der er ikke noget. 

Der er min iCloud, og min Exchange. Ikke noget om kontakter direkte på iPhone.


881

6
19. juni 2023 @ 19:47
Veteran
Agulhas skrev:

Hej,

Kan man ikke bare svirpe til venstre på listen?

mvh

Nope. Det kan man ikke.


881

6
19. juni 2023 @ 19:51
Veteran
PallMei skrev:
PallMei skrev:

Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter

Hvis ikke det virker, så er her en hvordan du markere flere kontakter og sletter dem. Hvis du holder fingrene i bunden scroller den, så man kan godt markere alle it et huk. Men det tager nok lidt tid at komme ned i bunden af 721 kontakter.

https://www.macrumors.com/how-to/delete-multiple-contacts-at-once-iphone/ 

God idé. Hvis ikke jeg kan fjerne selve LISTEN fra oversigten kan jeg bruge dit link.


825

10
20. juni 2023 @ 07:43
Veteran

Bare en ide

I stedet for at slette dem via iPhone, har du så forsøgt via mac/macbook i kontakter der ?


2709

341
PallMei (Skribent)
20. juni 2023 @ 08:43
Bit kongen
Stig Bindner skrev:

Bare en ide

I stedet for at slette dem via iPhone, har du så forsøgt via mac/macbook i kontakter der ?

Jo, men med mindre jeg misforstår, så betyder "iPhone" at listen er lokal på iPhone.


825

10
20. juni 2023 @ 09:43
Veteran

Ja - du har nok ret - sorry


881

6
22. juni 2023 @ 12:36
Veteran
PallMei skrev:
Stig Bindner skrev:

Bare en ide

I stedet for at slette dem via iPhone, har du så forsøgt via mac/macbook i kontakter der ?

Jo, men med mindre jeg misforstår, så betyder "iPhone" at listen er lokal på iPhone.

Jo, listen ligger lokalt på iPhone'en.


881

6
13. januar 2024 @ 18:17
Veteran

Jeg fik aldrig løst det her, for det viser jeg at en stor del af de 700 kontakter i "Alle iPhone" står som forbundne (se foto) og sletter jeg kontakten på "Alle iPhone" sletter jeg den også på "Exchange"-kontoen. Det er noget rod, men nu får kontakterne på "Alle iPhone" lov at ligge ... mærkeligt.


2185

44
14. januar 2024 @ 11:06
ASCII jonglør

Kan du ikke merge dem sammen ??

Get rid of duplicate contacts on iPhone


2709

341
PallMei (Skribent)
14. januar 2024 @ 11:09
Bit kongen
Rene Larsen skrev:

Kan du ikke merge dem sammen ??

Get rid of duplicate contacts on iPhone

Det er det modsatte, han skal splitte dem op, så han kan slette dem på iPhone uden at de slettes på hans konti.


2709

341
PallMei (Skribent)
14. januar 2024 @ 11:15
Bit kongen
Dirla skrev:

Jeg fik aldrig løst det her, for det viser jeg at en stor del af de 700 kontakter i "Alle iPhone" står som forbundne (se foto) og sletter jeg kontakten på "Alle iPhone" sletter jeg den også på "Exchange"-kontoen. Det er noget rod, men nu får kontakterne på "Alle iPhone" lov at ligge ... mærkeligt.

Er det ikke at trykke minus ved en af dem og de er ikke længer forbundet. Jeg kan godt se det er mange at gøre enkeltvis. Jeg har dog ikke flere konti aktive med samme kontakter, så kan ikke se om der er nogle muligheder for at batch Behandle dem.

Men har 2 ideer. 

1. Gå niveaut op til lister og gå ind i listen iPhone mappen isoleret. Kan du så ikke slette dem der, uden det påvirker exchange kontakterne.

2. Midlertidig sluk for exchange kontakter i indstillinger og slet alle under iphone. Derefter aktiver exchange kontakter igen.

Du kan i begge tilfælde teste med 1-2-3 kontakter, før du sletter alt.


881

6
14. januar 2024 @ 17:26
Veteran
PallMei skrev:
Dirla skrev:

Jeg fik aldrig løst det her, for det viser jeg at en stor del af de 700 kontakter i "Alle iPhone" står som forbundne (se foto) og sletter jeg kontakten på "Alle iPhone" sletter jeg den også på "Exchange"-kontoen. Det er noget rod, men nu får kontakterne på "Alle iPhone" lov at ligge ... mærkeligt.

Er det ikke at trykke minus ved en af dem og de er ikke længer forbundet. Jeg kan godt se det er mange at gøre enkeltvis. Jeg har dog ikke flere konti aktive med samme kontakter, så kan ikke se om der er nogle muligheder for at batch Behandle dem.

Men har 2 ideer. 

1. Gå niveaut op til lister og gå ind i listen iPhone mappen isoleret. Kan du så ikke slette dem der, uden det påvirker exchange kontakterne.

2. Midlertidig sluk for exchange kontakter i indstillinger og slet alle under iphone. Derefter aktiver exchange kontakter igen.

Du kan i begge tilfælde teste med 1-2-3 kontakter, før du sletter alt.

Hvis jeg skal anvende “minus” tegnet kræver det at alle kontakter åbnes en ad gangen. 

Ad 1 - nope. Hvis jeg sletter en forbunden kontakt slettes den i Exchange

Ad 2 - tror det er den bedste løsning. Den har jeg ikke tænkt på. Jeg tester det af inden så længe.