xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
PAGES
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


5

0
19. juni 2023 @ 10:36
Nyt medlem

Kan det være rigtigt, at Pages sletter mine dokumenter ?


jeg kan finde alle dokumenterne når jeg går ind i indstillinger, men jeg kan ikke åbne eller gendanne dem? 

  11
1
  378

2273

157
19. juni 2023 @ 11:10
ASCII jonglør

Du kan finde info om spørgsmålet her, måske endda både en forklaring og løsning:

Åbn eller luk et dokument i Pages på Mac

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2709

341
PallMei (Skribent)
19. juni 2023 @ 11:11
Bit kongen

Jeg ved ikke om det er et seriøst indlæg, men beskrivelsen giver ingen mening.


2273

157
19. juni 2023 @ 12:29
ASCII jonglør

Ikke rigtig, nej - men Vi gør hvad Vi kan...selvom vi alle er blevet voldsomt forrådt af sammenrendet af tåbelige undervisningsministre fra alle egne af landet, som i de sidste årtier fuldstændig har ødelagt undervisningssektoren - lige fra børnehaveklasser til ph.d. 

Aristotelisk logik

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

394
19. juni 2023 @ 14:25
FPU

Åbn Pages.

Skriv et par bogstaver.

Gem dokumentet og hold øje med, hvor Pages foreslår at lægge det.

Dine andre Pages-dokumenter ligger sandsynligvis samme sted.

Man kan i øvrigt se stien til alle (well, næsten alle) dokumenter, hvis man Kommand-klikker i navnet i det pågældende åbne dokument.


5

0
19. juni 2023 @ 15:09
Nyt medlem

Jeg kan finde de dokumenter jeg mangler når jeg går ind i indstillinger, men derfra kan jeg kun slette dokumenterne men ikke åbne dem :/

lidt problematisk, når man står og skal til eksamen om kort tid 


5

0
19. juni 2023 @ 15:11
Nyt medlem
Jeg har søgt på ALT hver der søges kan, og har navngivet dem men nogenlunde samme tekst - men de er der bare ikke, et dokument der er under 14 dage gammel, er bare væk, og kan ikke “åbnes” 


det ligger alt sammen når jeg går ind i indstillinger, og åbner appen på min iPad, men derfra kan jeg kun slette dem, og ikke åbne dem :/



147

1
19. juni 2023 @ 17:02
Novice

Hvor foreslår pages at du gemmer dine dokumenter? (du kan klikke på dokumentets navn og se hvor den vil gemme det henne). Hvis du ikke har ændret det, skulle dine dokumenter gerne ligge der. Jeg kender ikke til at Pages sletter dokumenter.


2709

341
PallMei (Skribent)
19. juni 2023 @ 17:10
Bit kongen


Lipoul skrev:

Jeg kan finde de dokumenter jeg mangler når jeg går ind i indstillinger, men derfra kan jeg kun slette dokumenterne men ikke åbne dem :/

Dokumenter ligger IKKE i indstillinger. Mener du du mon Finder og papirkurv 🤔. Dem skal du trække over i en anden mappe, før du kan åbne



lidt problematisk, når man står og skal til eksamen om kort tid 


Vi vil gerne hjælpe, men er simpelthen nødt til at forstå hvad du mener

Lipoul skrev:Jeg har søgt på ALT hver der søges kan, og har navngivet dem men nogenlunde samme tekst - men de er der bare ikke, et dokument der er under 14 dage gammel, er bare væk, og kan ikke “åbnes” 


det ligger alt sammen når jeg går ind i indstillinger, og åbner appen på min iPad, men derfra kan jeg kun slette dem, og ikke åbne dem :/

Igen hvad mener du med indstillinger præcist. Fordi indstillinger er et sted du ændre indstillinger, ikke håndtere dokumenter.


5

0
19. juni 2023 @ 17:11
Nyt medlem

Det er virkelig også helt nyt for mig - jeg har bare gemt dem på min iPad ( som for den sags skyld, har meget plads) 

men der er mange dokumenter som bare “ligger“ som jeg ikke kan gøre andet end og slette når jeg går ind under data og lagringsplads. 


5

0
19. juni 2023 @ 17:16
Nyt medlem

PROBLEMET ER LØST ! 


TAK for jeres inputs 


4593

394
19. juni 2023 @ 18:21
FPU
Lipoul skrev:

PROBLEMET ER LØST ! 


TAK for jeres inputs 

Hurra! Men vær lige sød at fortælle os, hvordan du løste problemet, så vi kan sige det til en anden, som måte rende ind i samme problem.