xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
4G virker ikke i udlandet
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


825

10
31. juli 2023 @ 07:24
Veteran

Hejsa

Har købt et Apple Watch Ultra, og oprettet abonnement med E-sim, og alt virker fint, jeg kan bruge uret selvom jeg er værk fra min telefon, så bruger uret blot 4G.

Meeen - når jeg er i udlandet virker dette ikke, jeg kan kun modtage sende mails fra uret hvis jeg er i kontakt med min telefon, 4G virker ikke i udlandet.

Er der nogen der har erfaring med dette ?

  6
0
  449

2709

341
PallMei (Skribent)
31. juli 2023 @ 07:59
Bit kongen
Stig Bindner skrev:

Hejsa

Har købt et Apple Watch Ultra, og oprettet abonnement med E-sim, og alt virker fint, jeg kan bruge uret selvom jeg er værk fra min telefon, så bruger uret blot 4G.

Meeen - når jeg er i udlandet virker dette ikke, jeg kan kun modtage sende mails fra uret hvis jeg er i kontakt med min telefon, 4G virker ikke i udlandet.

Er der nogen der har erfaring med dette ?

Læs her om roaming i udlandet. Hvis ikke det virker, må du tale med din udbyder og sikre at det muligt og aktiveret. 

https://support.apple.com/da-dk/HT207578 


825

10
31. juli 2023 @ 10:29
Veteran

Den er jeg med på - ville høre om der er andre der har fået det til at virke, for nu har jeg snakket med Yousee, Telia & 3.dk og ingen af dem udbyder roaming i udlandet på E-Sim


1663

46
31. juli 2023 @ 19:36
Stormogul

Nej ingen i DK af hvad jeg ved af tilbyder at Apple watch virker i udlandet med E-sim. Mener også det står i betingelserne når du køber E-sim. Og kommer det nok heller aldrig til. Men har ikke selv mangler det nogensinde og kender heller ik der har udtrykt at det manglede så tror ikke efterspørgslen er der til det. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

825

10
31. juli 2023 @ 22:37
Veteran

Ja sådan har man forskellige behov. 

Jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge det til i Danmark, men når jeg rejser og på ferier, er det dejligt at man kan lade telefonen ligge i lejligheden når man er på stranden/poolen osv.


19

5
01. august 2023 @ 10:38
Nyt medlem

Apple Watch Ultra er en fantastisk enhed, der fungerer godt med E-sim-abonnement. Mobilfunktionerne på dit Apple Watch fungerer ikke i udlandet. Det betyder, at hvis du bevæger dig uden for din iPhones rækkevidde (ca. 10 meter), vil du ikke kunne foretage opkald, sende beskeder eller bruge data via dit ur.

Men du kan bruge dit Apple Watch i udlandet som normalt, når det er inden for rækkevidde af din iPhone, og din iPhone er sat op til international roaming.


356

12
puggaard (Skribent)
01. august 2023 @ 20:46
Lærling

Enig, Stig - det er super ærgerligt. Jeg har haft 3, Telia og nu Telenor. Jeg har spurgt kundeservice ved hver af selskaberne, men har fået nej alle steder. Men faktisk ikke nogen årsag. Det er bare piv ærgerligt og en kæmpe begrænsning.  🫤