xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Let the games begin - pang pang, ouch - got me (Spil)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvilken konsol er bedst til børn?
Kategori: Let the games begin - pang pang, ouch - got me (Spil)


19

5
16. august 2023 @ 10:58
Nyt medlem

Jeg har en søn på 12 år. Han kan godt lide at spille onlinespil. Jeg tænkte, at jeg ville give ham en spillekonsol. Det er derfor, jeg stiller dig spørgsmålet. Du har en god viden om dette. Giv mig din mening, og hjælp mig med at træffe en beslutning om at købe den rigtige spillekonsol. Jeg er virkelig bekymret for det. Jeg vil gerne have et hurtigt svar fra dig. Avanceret tak!

  6
5
  715

1129

129
16. august 2023 @ 12:07
Stormogul

Avanceret tak?

Med fare at jeg svarer til en robot, så vil jeg sige... 

Drop konsol, og køb ham en gamer PC.
Han er 12 år, og vil sikkert lige om lidt, gerne have en gamer PC, når alle hans venner begynder at få dem i konfirmation eller lignende. Så skal du ikke til at sige til ham... du har konsol, du skal da ikke have en gamer pc...

For at svare på dit spørgsmål, så synes jeg PlayStation tilbyder en del når man parer det med PlayStation Plus (abonnement), og jeg er farvet, fordi jeg har de sidste mange år selv haft PlayStation, plus har en aversion til alt Microsoft. Så PlayStation 4 Pro eller PlayStation 5, vil være noget jeg vil anbefale hvis det absolut skal være konsol.



8586

198
16. august 2023 @ 12:51
Poseidon

Playstation 5 vil jeg anbefale.


2

1
17. august 2023 @ 07:48
Nyt medlem

Jeg vil anbefale dig "Sony PlayStation 5 (PS5) Disc Edition". Det er en virkelig imponerende spillekonsol til dine børn.


19

5
21. august 2023 @ 12:03
Nyt medlem

Tak, jeg har besluttet mig for at købe Playstation 5. Jeg har taget beslutningen efter lang tid. Men nu er jeg lidt forvirret over, hvor jeg kan købe den.


221

5
22. august 2023 @ 08:50
Juniormedlem

Jeg søgte på Pricerunner og fandt det bedste tilbud i Power. Købte en med drev, så jeg også kan afspille film.


19

5
08. september 2023 @ 10:21
Nyt medlem


Tak til alle for de bedste råd