xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
tirsdags event
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1663

46
07. september 2023 @ 13:25
Stormogul

har lige solgt min iPhone 14 pro for at købe den nye der bliver lanceret på tirsdag, men så slog det mig lige at jeg godt nok ik håber de lancere de kommende iPhone 15 som all E-Sim udgaver udenfor USA, for så er jeg på den, kan ikke få E-Sim på mit firma nr som er det eneste nr jeg bruger. så kryds lige fingere for at vi får alm simkort udgaver i Europa i år. :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  9
2
  754

234

13
08. september 2023 @ 12:57
Juniormedlem

Konen køber en iPhone 15 Pro Max 512 GB til mig (fordi hun loggede min iPhone 14 Pro Max 512 GB fra mig sidste år). Siger man A, siger man også B. Så jeg glæder mig til at få sådan en fætter. Dog håber jeg, at der kommer nogle interessante farver. 😉


2709

341
PallMei (Skribent)
08. september 2023 @ 13:12
Bit kongen
LV426 skrev:

Konen køber en iPhone 15 Pro Max 512 GB til mig (fordi hun loggede min iPhone 14 Pro Max 512 GB fra mig sidste år). Siger man A, siger man også B. Så jeg glæder mig til at få sådan en fætter. Dog håber jeg, at der kommer nogle interessante farver. 😉

Der kommer blå igen ifølge røgterne, så teoretisk er der grøn lys til at opgradere min blå 12 pro 😎 især hvis det er titanium (har aldrig været fan af det tunge blanke stål).

Men jeg er ikke typen der opgradere for at opgradere. Min 12 pro flyvende og blev også valgt for at flyve højt i mange år med 6 GB ram. Tjekkede priser den anden dag og den koster idag 1100kr mere end jeg gav!! Den almindelige 12 derimod er faldet en del i betragtning af prisforskellen dengang kun var 1600kr og en Pro var no-brainer. Men nok også fordi den almindelige 12 stadig er i programmet, mens pro-modellerne forsvinder så snart der kommer en ny model.

Edit. Har lige tjekket igen og faktisk er 12 pro 256GB dyre end både den tilsvarende 13 og 14 pro. Må være en eftertragtet model, jeg hellere må holde fast i som opsparing 🤑


1425

21
10. september 2023 @ 07:45
Stormogul

Ud fra rygterne, så skulle der være simkort igen i år. 

Alle de dummy’s rundt omkring viser også et simkorttray. Så jeg ville ikke være så bekymret.

Jeg håber på nogle nye AirPods pro, for min 1. gen kan snart ikke holde strøm mere😅


234

13
10. september 2023 @ 07:50
Juniormedlem
angelodk skrev:

Ud fra rygterne, så skulle der være simkort igen i år. 

Alle de dummy’s rundt omkring viser også et simkorttray. Så jeg ville ikke være så bekymret.

Jeg håber på nogle nye AirPods pro, for min 1. gen kan snart ikke holde strøm mere😅

Apropos strøm: Min iPhone 11 Pro Max kan dræne sig selv på et døgn, uden at jeg bruger den. Men går jeg ind i batteri og ser på batteritilstand, står den på 89%. Er det normalt at den kan dræne sig selv, selvom der kun er hukket 11% af dens max kapacitet?


1663

46
10. september 2023 @ 10:50
Stormogul
LV426 skrev:
angelodk skrev:

Ud fra rygterne, så skulle der være simkort igen i år. 

Alle de dummy’s rundt omkring viser også et simkorttray. Så jeg ville ikke være så bekymret.

Jeg håber på nogle nye AirPods pro, for min 1. gen kan snart ikke holde strøm mere😅

Apropos strøm: Min iPhone 11 Pro Max kan dræne sig selv på et døgn, uden at jeg bruger den. Men går jeg ind i batteri og ser på batteritilstand, står den på 89%. Er det normalt at den kan dræne sig selv, selvom der kun er hukket 11% af dens max kapacitet?

kan du set nogen apps der bruger meget strøm? 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

234

13
11. september 2023 @ 02:29
Juniormedlem

Når den sådan bare ligger og ikke bliver brugt, er det Find og Lockscreen der bruger mest strøm. Jeg mistænker også, at hvis der er dårligt signal, at den så vil sende et kraftigere signal for at kunne ud til en antenne der ligger længere væk. Det bruger mere strøm. Men det er bare en teori.

De apps jeg bruger som kan køre noget baggrundsproces, når den bare ligger på hylden er: Mail, MS Outlook, Facebook Messenger, Whatsapp, Beskeder, Windy, My Lightning Tracker og Lightning Alarm.


234

13
11. september 2023 @ 19:26
Juniormedlem
LV426 skrev:

Når den sådan bare ligger og ikke bliver brugt, er det Find og Lockscreen der bruger mest strøm. Jeg mistænker også, at hvis der er dårligt signal, at den så vil sende et kraftigere signal for at kunne ud til en antenne der ligger længere væk. Det bruger mere strøm. Men det er bare en teori.

De apps jeg bruger som kan køre noget baggrundsproces, når den bare ligger på hylden er: Mail, MS Outlook, Facebook Messenger, Whatsapp, Beskeder, Windy, My Lightning Tracker og Lightning Alarm.

Tilføjelse: Jeg kan se, at det er Find der bruger rigtig meget strøm. Kan det have noget at gøre med, at det er konen der kan se min lokalitet på telefonen? Den skal så finde koordinater, og kaste dem afsted mod hende, hver gang hun vil se hvor jeg er henne? 

Jeg er rejsemontør, så det er derfor det er aktiveret. Før jeg fik det job, brugte vi det slet ikke.


2709

341
PallMei (Skribent)
12. september 2023 @ 03:35
Bit kongen
LV426 skrev:
LV426 skrev:

Når den sådan bare ligger og ikke bliver brugt, er det Find og Lockscreen der bruger mest strøm. Jeg mistænker også, at hvis der er dårligt signal, at den så vil sende et kraftigere signal for at kunne ud til en antenne der ligger længere væk. Det bruger mere strøm. Men det er bare en teori.

De apps jeg bruger som kan køre noget baggrundsproces, når den bare ligger på hylden er: Mail, MS Outlook, Facebook Messenger, Whatsapp, Beskeder, Windy, My Lightning Tracker og Lightning Alarm.

Tilføjelse: Jeg kan se, at det er Find der bruger rigtig meget strøm. Kan det have noget at gøre med, at det er konen der kan se min lokalitet på telefonen? Den skal så finde koordinater, og kaste dem afsted mod hende, hver gang hun vil se hvor jeg er henne? 

Jeg er rejsemontør, så det er derfor det er aktiveret. Før jeg fik det job, brugte vi det slet ikke.

Havde samme problem med min iPad. Opdatering til beta hjalp ikke. Men en nulstilling uden genindlæsning fra backup gjorde. Prøvede aldrig at indlæse backup, så det er muligt det ville virke uden at problemet kommer igen.


3

0
15. september 2023 @ 14:22
Nyt medlem

Forstår din bekymring. Lad os håbe, at de lancerer almindelige SIM-kortversioner i Europa også. 🤞