xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Batteritilstand efter et år, 89%
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


123

11
10. september 2023 @ 19:16
Novice

Er det normalt ens batteri allerede er ned på 89% efter et år ?

Der tale om en 13Pro. Jeg bruger ikke min telefon helt vildt meget, primært opkald, mails, facebook osv.. Ser da noget YouTube men igen ikke det vilde. 

Kan bare huske min 11Pro var på ca. 90% efter 2 år, derfor jeg syntes det virker voldsomt. 

MacAir 2018. Apple tv 2021. iPhone 13 Pro.
  3
0
  486

1663

46
10. september 2023 @ 19:49
Stormogul
PRW skrev:

Er det normalt ens batteri allerede er ned på 89% efter et år ?

Der tale om en 13Pro. Jeg bruger ikke min telefon helt vildt meget, primært opkald, mails, facebook osv.. Ser da noget YouTube men igen ikke det vilde. 

Kan bare huske min 11Pro var på ca. 90% efter 2 år, derfor jeg syntes det virker voldsomt. 

Altså min var på 93% efter 1 år, har lige solgt den. så det er ik så langt fra dig. min har ladet hver nat op til 100% i dock

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

341
PallMei (Skribent)
10. september 2023 @ 20:52
Bit kongen
PRW skrev:

Er det normalt ens batteri allerede er ned på 89% efter et år ?

Der tale om en 13Pro. Jeg bruger ikke min telefon helt vildt meget, primært opkald, mails, facebook osv.. Ser da noget YouTube men igen ikke det vilde. 

Kan bare huske min 11Pro var på ca. 90% efter 2 år, derfor jeg syntes det virker voldsomt. 

Min 12 Pro er 93% efter næsten 3 år. Den var 100% for ca. et års tiden, hvis jeg husker ret. 

Jeg har ikke ladet den være tilsluttet lader hele natten og generelt taget den fra opladning, så snart den var omkring 80% eller over.


21

2
11. september 2023 @ 10:28
Let øvet

Jeg har også en iphone 13 pro,bruger den heller ikke meget faktisk så lidt at den kun bliver ladet hver 2 dag. Den er næsten 1 år gammel (11 måneder) og den er på 97%. Min bliver ladet når jeg rammer Ca, 40% og lader om natten med usb kabel,nu har du lidt af gå efter. Og ja iphone 11 pro var fantastisk,efter 2 år var min på 95%.