xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
kl 14. hvad bestiller i for en?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1663

46
15. september 2023 @ 12:19
Stormogul

Nå så er klokken snart forudbestillingstid. hvad ender i med at bestille? 

selv er jeg meget i tvivl, vil gerne have det gode kamera på Max'en men er bare bange for jeg bliver træt af størrelsen. så hælder mest til den alm pro lige nu.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  37
1
  1178

253

35
15. september 2023 @ 14:26
Juniormedlem

Har bestilt en Pro, Titanium 128GB.

Er der i øvrigt nogle der har et bud på et godt etui i læder, lidt a'la et af Apples silicone eller FineWoven etuier hvor det bare er siderne og bagsiden der er omsluttet?

/Carsten



86

1
15. september 2023 @ 22:34
Novice

Jeg kommer fra en Xs :-/

Så en 15 Ti Pro Max 256 ligger i boxer til mig   :D

Livet er ikke kun lutter lagkage, det er også en dans på roser...

234

13
16. september 2023 @ 06:04
Juniormedlem

iPhone 15 Pro Max 512 Natural

Så skal jeg bare have købet skærmbeskyttelse og et cover.


2709

341
PallMei (Skribent)
16. september 2023 @ 06:24
Bit kongen
LV426 skrev:

iPhone 15 Pro Max 512 Natural

Så skal jeg bare have købet skærmbeskyttelse og et cover.

åh, hvor ville jeg ønske de ville droppe wireless charging og lave metalbagside, så man kunne nøjes med skærmbeskyttelse. 

Glas bagside er noget af det mest idiotiske, hvis du spørger mig. Er begyndt at bruge min 12 pro uden cover og så skal jeg have beskyttelse på både for og bagside :-(


1663

46
16. september 2023 @ 13:46
Stormogul

Nå jeg lagde en bestilling ved Yousee på en Pro max i naturlig titanium 512gb men expressbank havde så lige tekniske problemer så nu hænger min ordre et sted og kan ik lave en ny da den anden hverken er afvist eller gået igennem. Shit det er træls. Så må bare vente med spænding på om jeg får noget klarhed i næste uge. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1708

43
16. september 2023 @ 13:53
Stormogul

Jeg har bestilt en Pro Max i hvid. Kommer på fredag sammen met mit AppleWatch 9.  


234

13
16. september 2023 @ 15:39
Juniormedlem

Har du bestilt den hos Telenor? Det kunne nemlig være rart, hvis jeg også får min telefon omkring samme dag.


1425

21
16. september 2023 @ 20:48
Stormogul

Jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor i vil have cover på en telefon der har et pænt design. Jeg har aldrig haft cover på, aldrig smadret eller ridset en telefon. Lider i meget af det, eller er det af en helt anden årsag?


1708

43
16. september 2023 @ 20:52
Stormogul

Nope, hos Apple.


1708

43
16. september 2023 @ 20:53
Stormogul

Det samme her, har aldrig brugt grill glass eller covers. Designet bliver jo totalt ødelagt. Aldrig haft ridser eller andet i 10 år.



234

13
17. september 2023 @ 09:20
Juniormedlem
angelodk skrev:

Jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor i vil have cover på en telefon der har et pænt design. Jeg har aldrig haft cover på, aldrig smadret eller ridset en telefon. Lider i meget af det, eller er det af en helt anden årsag?

Jeg bruger min telefon derhjemme, men også når jeg er på arbejde. Og det arbejde er ikke ved et skrivebord, for at sige det mildt.


321

4
17. september 2023 @ 11:42
Lærling

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....


234

13
17. september 2023 @ 13:22
Juniormedlem
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?


1425

21
17. september 2023 @ 14:50
Stormogul

Jeg arbejder dagligt med højtryksspuling, det er både beton spuling og rens af forbrændingskedler, og uanset hvad jeg fortager mig, så er det stadig ikke lykkes mig at ødelægge, ridse eller andet.
jeg er aldrig ren når jeg kommer hjem fra arbejde, men min telefon står stadig som ny, her et år efter🤷🏻‍♂️


321

4
17. september 2023 @ 15:33
Lærling
LV426 skrev:
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?

You


234

13
17. september 2023 @ 15:45
Juniormedlem
Popsi skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?

You

Så må du gerne forklare dine tankeprocess lidt nærmere, så du giver mening. Lige nu kan din sætning nemlig tolkes som noget negativt, og det tror jeg ikke var hensigten med den.


4593

394
17. september 2023 @ 15:49
FPU
LV426 skrev:
Popsi skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?

You

Så må du gerne forklare dine tankeprocess lidt nærmere, så du giver mening. Lige nu kan din sætning nemlig tolkes som noget negativt, og det tror jeg ikke var hensigten med den.

Det kan være, at han mener, at du bor i nærheden af et nødlandet ringformet rumskib.

Det ER måske ikke det bedste sted for en iPhone, men for fa'en det må gi' godt i kørselsfradrag. :0)


321

4
17. september 2023 @ 15:58
Lærling
Tonny Freimanis skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?

You

Så må du gerne forklare dine tankeprocess lidt nærmere, så du giver mening. Lige nu kan din sætning nemlig tolkes som noget negativt, og det tror jeg ikke var hensigten med den.

Det kan være, at han mener, at du bor i nærheden af et nødlandet ringformet rumskib.

Det ER måske ikke det bedste sted for en iPhone, men for fa'en det må gi' godt i kørselsfradrag. :0)

Jeps :-) Præcist hvad jeg mente. Undskyld misseren... 


4593

394
17. september 2023 @ 17:23
FPU
Popsi skrev:
Tonny Freimanis skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?

You

Så må du gerne forklare dine tankeprocess lidt nærmere, så du giver mening. Lige nu kan din sætning nemlig tolkes som noget negativt, og det tror jeg ikke var hensigten med den.

Det kan være, at han mener, at du bor i nærheden af et nødlandet ringformet rumskib.

Det ER måske ikke det bedste sted for en iPhone, men for fa'en det må gi' godt i kørselsfradrag. :0)

Jeps :-) Præcist hvad jeg mente. Undskyld misseren... 

Det ku' næsten ikke være andet. Watch those corners!


253

35
17. september 2023 @ 21:14
Juniormedlem
angelodk skrev:

Jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor i vil have cover på en telefon der har et pænt design. Jeg har aldrig haft cover på, aldrig smadret eller ridset en telefon. Lider i meget af det, eller er det af en helt anden årsag?

Jeg vil have et lædercover på, dels fordi telefonen helst skal holde i 5-6 år, og man kan jo være uheldig og tabe den, så hjælper et cover og dels fordi jeg kan lide den patina læder får med brug. Hvis jeg gerne vil kigge på designet er det jo nemt at tage et cover af   

Jeg har i øvrigt heller aldrig smadret nogle af mine telefoner, men jeg ser ret ofte telefoner der har været en tur på gulvet og de holder normalt ikke til det uden en form for beskyttelse.

/Carsten


186

5
19. september 2023 @ 09:15
Novice

Jeg har altid haft et bagside cover på min iPhones, og det er ingen undtagelse på min iPhone 14 Pro. Hvis ikke jeg har et bagside cover på, så får jeg straks følelsen af at den glider ud af min hånd. De relative skarpe kanter er der på iPhone 14, virker bare ikke i min hånd.

Hvis jeg kunne slippe for det, så vil jeg også undlade et cover - for det tager unægtelig noget af charmen af med et cover ...


234

13
19. september 2023 @ 12:21
Juniormedlem
Tonny Freimanis skrev:
Popsi skrev:
Tonny Freimanis skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:
LV426 skrev:
Popsi skrev:

Stedet du bor er vel heller ikke det bedste miljø for så fin en telefon.....

Hvem af os skriver du til?!?

You

Så må du gerne forklare dine tankeprocess lidt nærmere, så du giver mening. Lige nu kan din sætning nemlig tolkes som noget negativt, og det tror jeg ikke var hensigten med den.

Det kan være, at han mener, at du bor i nærheden af et nødlandet ringformet rumskib.

Det ER måske ikke det bedste sted for en iPhone, men for fa'en det må gi' godt i kørselsfradrag. :0)

Jeps :-) Præcist hvad jeg mente. Undskyld misseren... 

Det ku' næsten ikke være andet. Watch those corners!

Nå, den vej rundt. hehe. Ja, jeg skal nok have fat i noget mere robust sub-space com equipment 😃 


58

2
22. september 2023 @ 14:54
Novice

Det blev en 15 Pro 256GB sort :)

Macbook Pro 13,iPhone 15 Pro. Elektriker.

1663

46
22. september 2023 @ 20:26
Stormogul

Min blev også en 15 pro naturlig titanium med 256gb. Fik ikke min max da Yousee fuckede min ordre op så den blev annullere og jeg gad ik vente til engang i okt så tog en alm pro. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

740

38
22. september 2023 @ 20:42


xjyden skrev:

Jeg har altid haft et bagside cover på min iPhones, og det er ingen undtagelse på min iPhone 14 Pro. Hvis ikke jeg har et bagside cover på, så får jeg straks følelsen af at den glider ud af min hånd. De relative skarpe kanter er der på iPhone 14, virker bare ikke i min hånd.

Hvis jeg kunne slippe for det, så vil jeg også undlade et cover - for det tager unægtelig noget af charmen af med et cover ...


Har aldrig nogensinde haft cover eller gorillaglas på de 18 iPhones, jeg har haft fra iPhone 3G til iPhone 14 Pro Max; det er for det meste gået godt 😇😅

jeg elsker synet af en nøgen iPhone; synd at skænde den: https://www.newsweek.com/i-stopped-using-iphone-case-maybe-you-should-too-1706200


234

13
23. september 2023 @ 13:21
Juniormedlem
iPhoneX skrev:


xjyden skrev:

Jeg har altid haft et bagside cover på min iPhones, og det er ingen undtagelse på min iPhone 14 Pro. Hvis ikke jeg har et bagside cover på, så får jeg straks følelsen af at den glider ud af min hånd. De relative skarpe kanter er der på iPhone 14, virker bare ikke i min hånd.

Hvis jeg kunne slippe for det, så vil jeg også undlade et cover - for det tager unægtelig noget af charmen af med et cover ...


Har aldrig nogensinde haft cover eller gorillaglas på de 18 iPhones, jeg har haft fra iPhone 3G til iPhone 14 Pro Max; det er for det meste gået godt 😇😅

jeg elsker synet af en nøgen iPhone; synd at skænde den: https://www.newsweek.com/i-stopped-using-iphone-case-maybe-you-should-too-1706200

Har bestilt en iPhone 15 Pro Max Natural via Telenor. Men jeg så den lige i Humac idag for at se den, og den farve er ikke lige mig fordi næsten al metal på min arbejde har en lignende grålig farve. Det er bare for meget af det samme. Så når jeg får den hjem, styrter jeg ned i Telenorbutikken for at få den byttet til en silver eller blå i stedet for.


321

4
24. september 2023 @ 03:37
Lærling
LV426 skrev:
iPhoneX skrev:


xjyden skrev:

Jeg har altid haft et bagside cover på min iPhones, og det er ingen undtagelse på min iPhone 14 Pro. Hvis ikke jeg har et bagside cover på, så får jeg straks følelsen af at den glider ud af min hånd. De relative skarpe kanter er der på iPhone 14, virker bare ikke i min hånd.

Hvis jeg kunne slippe for det, så vil jeg også undlade et cover - for det tager unægtelig noget af charmen af med et cover ...


Har aldrig nogensinde haft cover eller gorillaglas på de 18 iPhones, jeg har haft fra iPhone 3G til iPhone 14 Pro Max; det er for det meste gået godt 😇😅

jeg elsker synet af en nøgen iPhone; synd at skænde den: https://www.newsweek.com/i-stopped-using-iphone-case-maybe-you-should-too-1706200

Har bestilt en iPhone 15 Pro Max Natural via Telenor. Men jeg så den lige i Humac idag for at se den, og den farve er ikke lige mig fordi næsten al metal på min arbejde har en lignende grålig farve. Det er bare for meget af det samme. Så når jeg får den hjem, styrter jeg ned i Telenorbutikken for at få den byttet til en silver eller blå i stedet for.

Tror de vil syntes det er lidt underligt hvis du bytter en "naturlig titanium" med en "silver" :-)



2709

341
PallMei (Skribent)
24. september 2023 @ 06:31
Bit kongen
Popsi skrev:
LV426 skrev:
iPhoneX skrev:


xjyden skrev:

Jeg har altid haft et bagside cover på min iPhones, og det er ingen undtagelse på min iPhone 14 Pro. Hvis ikke jeg har et bagside cover på, så får jeg straks følelsen af at den glider ud af min hånd. De relative skarpe kanter er der på iPhone 14, virker bare ikke i min hånd.

Hvis jeg kunne slippe for det, så vil jeg også undlade et cover - for det tager unægtelig noget af charmen af med et cover ...


Har aldrig nogensinde haft cover eller gorillaglas på de 18 iPhones, jeg har haft fra iPhone 3G til iPhone 14 Pro Max; det er for det meste gået godt 😇😅

jeg elsker synet af en nøgen iPhone; synd at skænde den: https://www.newsweek.com/i-stopped-using-iphone-case-maybe-you-should-too-1706200

Har bestilt en iPhone 15 Pro Max Natural via Telenor. Men jeg så den lige i Humac idag for at se den, og den farve er ikke lige mig fordi næsten al metal på min arbejde har en lignende grålig farve. Det er bare for meget af det samme. Så når jeg får den hjem, styrter jeg ned i Telenorbutikken for at få den byttet til en silver eller blå i stedet for.

Tror de vil syntes det er lidt underligt hvis du bytter en "naturlig titanium" med en "silver" :-)

Tror de er ligeglade



19

5
25. september 2023 @ 11:20
Nyt medlem

På lørdag modtager jeg en smuk iPhone 15 Pro Max Black med det længe ventede AppleWatch 9. Den perfekte kombination til en produktiv og stilfuld dag!


253

35
25. september 2023 @ 11:53
Juniormedlem
Ericksen84 skrev:

På lørdag modtager jeg en smuk iPhone 15 Pro Max Black med det længe ventede AppleWatch 9. Den perfekte kombination til en produktiv og stilfuld dag!

Synes nu ikke der er ret meget stil over et Apple Watch, eller noget andet smartwatch for den sags skyld, men f.eks. et Nomos Metro derimod...  

Jeg har ikke selv et Nomos Metro, men 3 forskellige Nomos Club og et enkelt Tangente   


1663

46
25. september 2023 @ 13:13
Stormogul

Haha ja prisen er jo også næsten det samme som et Apple watch. Til knap 20.000 kr findes der mange lækre ur. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2273

157
25. september 2023 @ 13:48
ASCII jonglør
MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

234

13
25. september 2023 @ 16:45
Juniormedlem
Pjock skrev:

Haha ja prisen er jo også næsten det samme som et Apple watch. Til knap 20.000 kr findes der mange lækre ur. 

Et Apple Watch koster ikke i nærheden af 20K :)


234

13
25. september 2023 @ 16:45
Juniormedlem
Pjock skrev:

Haha ja prisen er jo også næsten det samme som et Apple watch. Til knap 20.000 kr findes der mange lækre ur. 

Et Apple Watch koster ikke i nærheden af 20K :)


253

35
25. september 2023 @ 17:04
Juniormedlem
LV426 skrev:
Pjock skrev:

Haha ja prisen er jo også næsten det samme som et Apple watch. Til knap 20.000 kr findes der mange lækre ur. 

Et Apple Watch koster ikke i nærheden af 20K :)

Det er rigtigt, til gengæld så er et Apple Watch værdiløst om nogle få år, et mekanisk ur holder stort set evigt hvis det bliver serviceret med passende mellemrum (jeg har f.eks. et Zenith fra 1951 som stadig udfylder sin funktion til perfektion) :)


19

5
26. september 2023 @ 12:54
Nyt medlem

Kender du Denver Bluetooth Smartwatch og Amazfit Smartwatch? Smartwatch-udvalg


2709

341
PallMei (Skribent)
26. september 2023 @ 16:00
Bit kongen
Carsten Sigsgaard Mortensen skrev:
LV426 skrev:
Pjock skrev:

Haha ja prisen er jo også næsten det samme som et Apple watch. Til knap 20.000 kr findes der mange lækre ur. 

Et Apple Watch koster ikke i nærheden af 20K :)

Det er rigtigt, til gengæld så er et Apple Watch værdiløst om nogle få år, et mekanisk ur holder stort set evigt hvis det bliver serviceret med passende mellemrum (jeg har f.eks. et Zenith fra 1951 som stadig udfylder sin funktion til perfektion) :)

Jeg er ikke typen der går med smykker. Et mekanisk ur dækker et et behov for mig, hvis jeg har telefon på mig. 

Er enig i at Apple Watch ikke er pænt. Men min S7 i naturlig titanium og i rigtig ur størrelse (den lille) og ren analog urskive er nu tålelig. 

Men selv Apple Watch dækker ikke mit behov, hvorfor jeg har måttet anskaffe et Garmin ur. Desværre før Marq gen 2 blev frigivet, så en alt for stor Epix. I dag ville jeg købe enten købe en 42mm Epix eller en Marq gen 2. 

Men Garmin kan ikke fungere som telefon, så derfor har jeg stadig Apple Watch i brug som min telefon når jeg løber.