xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone 13 Pro versus iPhone 15 Pro
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


78

1
20. september 2023 @ 07:14
Novice

Ohøj Macnyttere.

Jeg har en ven med en iPhone  13 Pro, 128GB.  Han ønsker at erstatte den  med iPhone 15 Pro  p.g.a kamera, samt  for at være på "forkant", og skriver at der er "G5". 

Mine spørgsmål:

Hvor mange år kan man forvente før der kommer en iPhone 16?

Er kamera i  iPhone 15 Pro væsentlig  bedre end 13 Pro?

Fordele og ulemper ved skift fra 13 Pro ?

Min ven skal selvfølgelig bare gøre hvad han har lyst til, men  jeg er lidt nysgerrig om der er den store forskel mellem de to modeller.  Glæder mig til at høre fra jer, og svar må jerne være på "novice" sprog, tak :-D

  4
3
  467

78

1
20. september 2023 @ 07:21
Novice

Glemte at høre:  Hvor vil det være bedst at sælge min vens iPhone  13 Pro?

Er ret sikker på at han opgraderer til 15 Pro



19

5
20. september 2023 @ 08:20
Nyt medlem

Det lyder, som om din ven er meget opsat på at få den nyeste model, så snart den udkommer. Den nye iPhone kan komme inden for et år eller to, men det er svært at sige med sikkerhed. Kameraet i iPhone 15 Pro kan være en smule bedre, men det afhænger også af, hvad han eller hun vil bruge den til. I sidste ende er det op til dem at beslutte, om de vil skifte eller ej.


2709

341
PallMei (Skribent)
20. september 2023 @ 08:23
Bit kongen
Rødtop skrev:

Ohøj Macnyttere.

Jeg har en ven med en iPhone  13 Pro, 128GB.  Han ønsker at erstatte den  med iPhone 15 Pro  p.g.a kamera, samt  for at være på "forkant", og skriver at der er "G5". 

Mine spørgsmål:

Hvor mange år kan man forvente før der kommer en iPhone 16?

Er kamera i  iPhone 15 Pro væsentlig  bedre end 13 Pro?

Fordele og ulemper ved skift fra 13 Pro ?

Min ven skal selvfølgelig bare gøre hvad han har lyst til, men  jeg er lidt nysgerrig om der er den store forskel mellem de to modeller.  Glæder mig til at høre fra jer, og svar må jerne være på "novice" sprog, tak :-D

13 pro understøtter også 5G, hvis det er hvad du mener med G5 (Selv min 12 Pro understøtter 5G som er nyeste og hurtigste mobilnetværk vi har. Det er faktisk helt på højde med WiFi eller hurtigere her hvor jeg bor, så et par speedtest får hurtigt brugt de 8GB jeg har i mit abonnement).

Jo, 15 pro er en god opdatering og en jeg ville springe på, hvis jeg trængte til ny telefon. 

Om kameraet er væsentlig bedre, vil jeg overlade til anmeldelser. Jeg er personlig mest tilfreds med at de er skiftet til titanium og et mere brushed look. Selv om jeg nu bruger min 12 pro uden cover, har jeg aldrig været fan det polerede metal og vægten af stål. Der er ikke den store forbedre i forhold til 12 pro, men vægten stak af med 13 pro og den nu er tilbage på 12 pro niveau.

Eneste ulempe er prisen. Men det afhænger af hvor meget han kan få for sin gamle telefon. Kan desværre ikke komme med anbefalinger om hvor han skal sælge den.

Der findes masser af sider inkl. Apple egen, hvor du kan sammenligne specifikationer side og side.


8586

198
20. september 2023 @ 09:57
Poseidon
Rødtop skrev:

Ohøj Macnyttere.

Jeg har en ven med en iPhone  13 Pro, 128GB.  Han ønsker at erstatte den  med iPhone 15 Pro  p.g.a kamera, samt  for at være på "forkant", og skriver at der er "G5". 

Der er også 5G i hans iPhone 13.

Hvor mange år kan man forvente før der kommer en iPhone 16?

1 år præcist. De bliver altid opdateret i september-oktober.

Er kamera i  iPhone 15 Pro væsentlig  bedre end 13 Pro?

Ja.

Fordele og ulemper ved skift fra 13 Pro ?


Det koster knaster.

Min ven skal selvfølgelig bare gøre hvad han har lyst til, men  jeg er lidt nysgerrig om der er den store forskel mellem de to modeller.

Det er jo lidt subjektivt. For mig at se er der ikke den vilde forskel til at jeg nogensinde ville bruge penge på det.