xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone 15 pro/pro max
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1425

21
29. september 2023 @ 12:55
Stormogul

Kom med nogle friske beretninger, for jer som har købt.
Design, hastigheder, kamera osv. er den det hele værd i forhold til 14 pro.

Kom med nogle anmeldelser fra rigtige mennesker :D

  12
4
  695

234

13
29. september 2023 @ 14:07
Juniormedlem

Min kone har sammenlignet hendes iPhone 14 Pro Max med min iPhone 15 Pro Max, og der er tilsyneladende kun zoomlinsen til forskel. Vi kan ikke rigtig se forskel på HDR 4 og HDR 5. Men vi ved heller ikke rigtig hvad det er vi skal kikke efter. Så er der også den sideknap og USB-C. 


1663

46
29. september 2023 @ 17:39
Stormogul
angelodk skrev:

Kom med nogle friske beretninger, for jer som har købt.
Design, hastigheder, kamera osv. er den det hele værd i forhold til 14 pro.

Kom med nogle anmeldelser fra rigtige mennesker :D

altså der er ingen daglig dags forbedringer for mig, tværdigmod faktisk, for har en ipad og iphone SE 2020 på jobbet så nu skal jeg så bare have 2 forskellige lader med istedet for en lightning ledning haha men ja så er den sorte kant rundt om skærmen meget mindre og det ser bare godt ud og sammenholdt med de let rundet kanter og letheden så er jeg ude mærket tilfreds med opgraderingen men selve oplevelsen af kamera og softwaren/apps mærker jeg ingen forskel overhovedet.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

341
PallMei (Skribent)
30. september 2023 @ 11:37
Bit kongen
Pjock skrev:
angelodk skrev:

Kom med nogle friske beretninger, for jer som har købt.
Design, hastigheder, kamera osv. er den det hele værd i forhold til 14 pro.

Kom med nogle anmeldelser fra rigtige mennesker :D

altså der er ingen daglig dags forbedringer for mig, tværdigmod faktisk, for har en ipad og iphone SE 2020 på jobbet så nu skal jeg så bare have 2 forskellige lader med istedet for en lightning ledning haha men ja så er den sorte kant rundt om skærmen meget mindre og det ser bare godt ud og sammenholdt med de let rundet kanter og letheden så er jeg ude mærket tilfreds med opgraderingen men selve oplevelsen af kamera og softwaren/apps mærker jeg ingen forskel overhovedet.

 Kunne ligeså godt være omvendt, for nogle iPads har usb-c og de modeller der ikke har idag, vil få det i næste udgave.

Men selv om mit lightning kabel ikke har det godt (skulle måske prøve at rense stikket i tlf, det har jeg tidligere haft bøvl med 🤔) og alt andet end end trackpad+tastatur har usb-c er det dog ikke nok til at jeg vil opgradere min 12 pro, selv om jeg er titanium fan (AW 7 og Garmin titanium).




1663

46
30. september 2023 @ 15:31
Stormogul
PallMei skrev:
Pjock skrev:
angelodk skrev:

Kom med nogle friske beretninger, for jer som har købt.
Design, hastigheder, kamera osv. er den det hele værd i forhold til 14 pro.

Kom med nogle anmeldelser fra rigtige mennesker :D

altså der er ingen daglig dags forbedringer for mig, tværdigmod faktisk, for har en ipad og iphone SE 2020 på jobbet så nu skal jeg så bare have 2 forskellige lader med istedet for en lightning ledning haha men ja så er den sorte kant rundt om skærmen meget mindre og det ser bare godt ud og sammenholdt med de let rundet kanter og letheden så er jeg ude mærket tilfreds med opgraderingen men selve oplevelsen af kamera og softwaren/apps mærker jeg ingen forskel overhovedet.

 Kunne ligeså godt være omvendt, for nogle iPads har usb-c og de modeller der ikke har idag, vil få det i næste udgave.

Men selv om mit lightning kabel ikke har det godt (skulle måske prøve at rense stikket i tlf, det har jeg tidligere haft bøvl med 🤔) og alt andet end end trackpad+tastatur har usb-c er det dog ikke nok til at jeg vil opgradere min 12 pro, selv om jeg er titanium fan (AW 7 og Garmin titanium).



Kan allerede sige nu at næste mobil vi får på arbejde bliver den nyeste iPhone SE gen 3 som også har lightning så der er ikke udsigt til USB-C på firma delen pt. Så må bare vende mig til at have 2 forskellige kabler med. 
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

740

38
30. september 2023 @ 16:17
LV426 skrev:

Min kone har sammenlignet hendes iPhone 14 Pro Max med min iPhone 15 Pro Max, og der er tilsyneladende kun zoomlinsen til forskel. Vi kan ikke rigtig se forskel på HDR 4 og HDR 5. Men vi ved heller ikke rigtig hvad det er vi skal kikke efter. Så er der også den sideknap og USB-C. 

Tak for fin anmeldelse; jeg har hermed besluttet at springe 15 Pro Max over. Jeg har til gengæld købt en iPad Pro 12,9 tommer 6th. Gen med 5G og Apple Magic Keyboard. Hold da fest en maskine (når man ikke har haft en iPad siden den første iPad mini 😇😅😂).


1425

21
01. oktober 2023 @ 01:54
Stormogul

Hvordan er den at holde på med de nye afrundede kanter?
mærker man tydelig forskel?


1708

43
01. oktober 2023 @ 05:31
Stormogul

Som en drøm. Den er lettere og meget bedre at holde om. Har du først haft den i hånden så køber du den.


1425

21
01. oktober 2023 @ 13:20
Stormogul

Så må jeg sørge for, ikke han prøve at holde den 😂


740

38
02. oktober 2023 @ 10:21
iPhoneX skrev:
jeg har hermed besluttet at springe 15 Pro Max over

Ikke mindst fordi, iPhone 16 Pro Max (muligvis kaldet iPhone 16 Ultra)  skærmen vokser til 6,9 tommer fra 6,7 tommer; lidt har også ret.


4

0
27. oktober 2023 @ 05:32
Nyt medlem

Jeg har brugt iPhone 15 Pro Max i et par uger nu, som jeg købte fra soldfy, og jeg må sige, det er en spilskifter. Enhedens hastighed er utrolig hurtig, hvilket gør alt føles sømløst og flydende. Kameraet er fremragende, især zoom-funktionen, som giver mig mulighed for at fange detaljerede billeder selv på afstand. Designet er elegant og ergonomisk, og passer behageligt i min hånd. Desuden er batterilevetiden imponerende, da det holder en hel dag med moderat brug. Jeg er begejstret for ydeevnen og funktionerne i denne telefon.


234

13
27. oktober 2023 @ 07:24
Juniormedlem
thomaslarsen skrev:

Jeg har brugt iPhone 15 Pro Max i et par uger nu, som jeg købte fra soldfy, og jeg må sige, det er en spilskifter. Enhedens hastighed er utrolig hurtig, hvilket gør alt føles sømløst og flydende. Kameraet er fremragende, især zoom-funktionen, som giver mig mulighed for at fange detaljerede billeder selv på afstand. Designet er elegant og ergonomisk, og passer behageligt i min hånd. Desuden er batterilevetiden imponerende, da det holder en hel dag med moderat brug. Jeg er begejstret for ydeevnen og funktionerne i denne telefon.

Goddag, hr robot.


4

0
27. oktober 2023 @ 08:25
Nyt medlem

Goddag, hr robot.