xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
iOS apps på M1/M2
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


2581

84
20. oktober 2023 @ 15:15
Bit kongen

Som I helt sikkert ved kan man afvikle iOS Apps på M1/M2 Macs 

Hvilke Apps bruger i evt.?

Danfoss Link: Jeg faldt lige over den her app der styrer mit Danfoss Link system derhjemme, jeg har ikke haft mulighed for at teste det endnu men det ville være fedt hvis den virkede.

DMI: hurtigt overblik over vejret og så er den temmeligt aktuel i dag.

DRTV: er fiks at have kørende vedsiden af når man sidder og laver lettere trivielle ting ved computeren. Jeg har skrevet til DR og bedt dem om at få udgivet DRLyd så den kan køre på M1/M2 også, det ville være den perfekte radio app for mig da jeg alligevel kun hører P1.

IPTVX: iptv igen praktisk når det er trivielle ting man sidder med

Og hvorfor så de her Apps? 

Som App er de skabt til hurtigt at give adgang til noget specifikt og de giver også mening på computeren selvom de er skabt til iPhone / iPad, efter min mening ..

  12
2
  617

1663

46
20. oktober 2023 @ 15:34
Stormogul

Lunar fungere i starten på M1 men de har taget deres app af igen, det var faktisk den app jeg var mest glad for fra iOS på min Macbook. 

men ellers bruger jeg iTV Shows appen til at holde styr på min serier. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2581

84
20. oktober 2023 @ 15:38
Bit kongen
Pjock skrev:

Lunar fungere i starten på M1 men de har taget deres app af igen,

Banken?


1663

46
20. oktober 2023 @ 15:54
Stormogul

Jeps Lunar banken. Det var nemt og dejligt at de havde en app på computeren nu det er en ren online bank og de ikke har en browser netbank. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2581

84
20. oktober 2023 @ 16:10
Bit kongen
Pjock skrev:

Jeps Lunar banken. Det var nemt og dejligt at de havde en app på computeren nu det er en ren online bank og de ikke har en browser netbank. 

Det var det første jeg søgte på, Nordea mobil bank, men den var der ikke. 



4593

394
20. oktober 2023 @ 17:57
FPU

@Jesper Arning. iOS app'en MyTuner kan streame DR-radiokanaler, herunder P1.

Eftersom den virker på min iPhone 12 Mini burde den også virke på din Apple Silicon MacBook Pro.

Jeg hører som regel også kun P1, men jeg synes godt nok, at programfladen blev slagtet her i 2023, hvor de for det første skamklippede Orientering i stykker og for det andet flyttede "Hjernekassen på P1" og "Vildt Naturligt" fra kl. 9 til kl. 10, hhv. mandag og tirsag, hvor jeg som regel har gang i andre ting, så jeg næsten aldrig får hørt dem mere, og også flyttede genudsendelserne til kl. 5 om morgenen, hvor jeg som regel ikke hører noget som helst.

Jeg er også sur over, at de slagtede "Mennesker og Medier", et af de vigtigste programmer i DR. Pudsigt nok skete det ret kort tid efter, at M&M havde kritiseret DR's ledelse. P1's programchef lovede efterfølgende endda, at der ville komme noget lige så godt i stedet for. Og hvad fik vi så? "Ugens gæst", nok det mest overflødige program i koncernen.

Jeg hører efterhånden mere og mere BBC World i stedet for, undtagen når de sender engelske fodboldkampe og cricket søndag eftermiddage. :0)


2581

84
20. oktober 2023 @ 18:06
Bit kongen
Tonny Freimanis skrev:

@Jesper Arning. iOS app'en MyTuner kan streame DR-radiokanaler, herunder P1.

Jeg elsker minimalisme i bruger grænsefladen, det faktum at DR1 altid er lige der hvor den skal være når jeg åbner appen og at mine podcast er liiige der og at grænsefladen generelt er tiltalende gør det for mig.

Der er en grund til jeg er Mac og iPhone bruger og jeg vil have min DRLyd app på MacOS også ;-)

og MyTuner den er styg, grim og overlæsset med dims jeg ikke har brug for ligesom alle andre radio apps jeg har set på.

Men tak for tippet som jeg vil se bort fra :-)



4593

394
20. oktober 2023 @ 20:00
FPU
Jesper Arning skrev:
Tonny Freimanis skrev:

@Jesper Arning. iOS app'en MyTuner kan streame DR-radiokanaler, herunder P1.

Jeg elsker minimalisme i bruger grænsefladen, det faktum at DR1 altid er lige der hvor den skal være når jeg åbner appen og at mine podcast er liiige der og at grænsefladen generelt er tiltalende gør det for mig.

Der er en grund til jeg er Mac og iPhone bruger og jeg vil have min DRLyd app på MacOS også ;-)

og MyTuner den er styg, grim og overlæsset med dims jeg ikke har brug for ligesom alle andre radio apps jeg har set på.

Men tak for tippet som jeg vil se bort fra :-)


Forstår det fint. Jeg nar nu set ting, der var værre. Og man skal jo ikke sidde og glo på app'en, eftersom den jo ikke er en video-app.


1663

46
21. oktober 2023 @ 20:58
Stormogul

Nu vi snakker iOS på macbook silicon. Er jeg den eneste der godt gad have de lavede E-Sim på deres macbooks?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

341
PallMei (Skribent)
21. oktober 2023 @ 21:47
Bit kongen
Pjock skrev:

Nu vi snakker iOS på macbook silicon. Er jeg den eneste der godt gad have de lavede E-Sim på deres macbooks?

Næppe og underligt at de ikke har.


4593

394
22. oktober 2023 @ 00:06
FPU
Pjock skrev:

Nu vi snakker iOS på macbook silicon. Er jeg den eneste der godt gad have de lavede E-Sim på deres macbooks?

Tjah, jeg kan ikke se nogen grund til ikke at mokke et G5-netværk og et SIM eller eSIM ind i en bærbar.

Steve Jobs gjorde telefonen til en computer i 2007. Nu er det på tide, at Tim Cook gør computeren til en telefon.


8586

198
22. oktober 2023 @ 21:17
Poseidon

Det er muligt de gør det når deres egen 5G chip er klar i 2025+, hvis nogensinde.

Der er billeder på nettet af en prototype G4 Powerbook med SIM-kort og antenne, så de har jo leget med ideen.


25

1
23. oktober 2023 @ 06:55
Let øvet

Jeg bruger RadioBar fra appstore

gratis reklamefri dansk