xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Lydproblem på iPhone Xs
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


132

1
29. oktober 2023 @ 13:53
Novice

Er rigtigt glad for min iPhone Xs, men har fået problem med lyden ved telefonsamtale. Når nogen ringer til mig kan jeg ikke høre hvad de siger, kun et lavt knastrende lyd.

Hvis jeg slår over til “højtalere” eller sætter høretelefoner i, er lyden klar og tydelig.

Har googlet lidt, men finder ikke et brugbart svar. Højtalere eller “modtagere“ skal måske renses men jeg aner ikke hvor de sidder på telefonen. Har prøvet at rense de huller jeg umiddelbart kan se med en plastik-tandstik/børste, uden at det hjalp.

Altså, jeg kan ikke høre hvad folk siger, hvis jeg tager telefonen op til øret, men fin klar lyd via højtalere og høretelefoner.

Nogen Macnyttere der kender problemer og har et bud på, hvad problemet er?

Glad hilsen


  6
0
  461

234

13
29. oktober 2023 @ 14:37
Juniormedlem

Der er nogle der har problemer med lyden under telefon-opkald og FaceTime-opkald. Har du opdateret til iOS 17.1 og set om problemet stadig er der. Det kan godt være et softwareproblem.


132

1
29. oktober 2023 @ 17:23
Novice

Der hjalp en lille smule, at opdatere til 17.1, tak😀

Problemet er dog ikke helt løst. Telefonen begyndte med lydproblemer for ca 2-3 måneder siden.

Hvor skal den renses, hvilke “huller”?



234

13
29. oktober 2023 @ 17:50
Juniormedlem

Det er samme højtaler der bliver brugt til begge dele (på højtaler eller ved øret). Og den højtaler sidder i den notch der er øverst på displayet. Måske er der noget snavs i den aflange revne der er der, hvor dit øje plejer at være.


132

1
30. oktober 2023 @ 20:23
Novice

Ja, der er helt sikkert noget snavs, men kan ikke fjerne det. Har prøvet med en plastiktandstik/børste, uden succes. Gode forslag modtages gerne til, hvordan jeg kan rense i den aflange revne - der hvor mit øre plejer at være😀.

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

234

13
30. oktober 2023 @ 21:11
Juniormedlem

Måske skal skærmen tages af, så man kan komme ind til det snavs. Hvis du ikke selv kan pille den fra hinanden, så kunne betale en reparatør for en rensning af din telefon. Jeg tror ikke engang at det bliver dyrt, da du ikke skal betale for en ny reservedel. Blot en simpel rensning.


132

1
07. november 2023 @ 20:18
Novice

En simpel rensning for 190 kr. gjorde underværk. Nu er den som ny igen. Tak for svar og input

glad hilsen