xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)
macnyt  /  forum  /  emne
Ingen Album Artwork på Music Playlister på iOS 17.1 (21B74)
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)


740

38
30. oktober 2023 @ 21:52

Jeg har dags dato oprettet en ny playliste, den første på iOS 17.1, og nu bliver billedet på playlisten All Woman IKKE udfyldt af fire vilkårlige pladecovers i selve playlisten længere (se foto); ikke jordens undergang, men når jeg nu vælger at betale for Apple Music—og samtidig tænker på de 300 OCD timer, jeg tidligere har brugt i iTunes på manuelt at udfylde alle ID tags og Album Artwork 100 procent korrekt på samtlige mine mp3’ere—så fatter jeg bare ikke Apple nogle gange.

It wasn’t broke, so don’t fucking fix it!


  2
0
  340

740

38
30. oktober 2023 @ 22:07

Her ses det tydeligt, at den gamle playliste Hot Slammin’ Hip-Hop/R&B/Soul har billedet af de fire covers til rådighed under Edit, mens det samme ikke er tilfældet for den nye playliste All Woman:




740

38
30. oktober 2023 @ 22:47

Nu betaler alle jo for deres musik via en streamingtjeneste, men jeg har stadig alle de gamle, downloadede sange, mp3’ere, fra nettets vilde ungdom; de første sange er fra Napster, som jeg opdagede i 1999, mens jeg boede i USA og gik på Ohio University, siden kom jo LimeWire, eMule, BearShare, Gnutella, Morpheus, Kazaa, Grokster.
Det var vilde tider på nettet… 🥳🤩😎🤓