xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Mac Pro 2013 stopper ved bekræftelse på sikkerhed etc.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


393

13
20. november 2023 @ 16:03
Lærling

Har anskaffet en Mac Pro 2013 6.1, men kan ikke åbne den, da "Agree-funktionen" forbliver inaktiv, lidt frustrerende.

Der sidder en SSD 250 GB i, så jeg kan heller ikke bruge min backup fra eksisterende backup. Vil godt acceptere den, som  medie til genetablering, men der er for lidt plads. Jeg har købt en større SSD, hvor systemet kan være på, som jeg skulle modtage på torsdag.

Det irriterer mig dog, at jeg ikke kan komme ind på computeren, som jeg både har købt og betalt. Der ligger åbenbart High Sierra, som styresystem, på den. 

Er der en venlig sjæl, der ved noget om, hvad der er gået galt, og i bedste fald kan få mig forbi hurtlen. Jeg kan selvfølgelig vente til torsdag, men det løser jo ikke fejlen, jeg møder nu. Og jeg ved jo i bund og grund heller ikke om, det lykkes at 'tilbage kopiere' fra min backup, når jeg modtager den større harddisk.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.
  6
3
  308

8586

198
20. november 2023 @ 18:55
Poseidon

Hvad er "Agree-funktionen"?


4593

394
20. november 2023 @ 18:58
FPU

Google var min ven. Der er et link til en YouTube-video om problemet på Apple Discussions.

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

4593

394
20. november 2023 @ 19:36
FPU
David Munch skrev:

Hvad er "Agree-funktionen"?

Det er de dér lange licens-smører, hvor man skal scrolle ned i bunden og så klikke på Agree-knappen.

Den knap kan åbenbart finde på at greye-out, hvis den forrige bruger ikke er logget korrekt ud af iCloud, noget i den stil.


393

13
20. november 2023 @ 19:44
Lærling

Hej Tonny, tusinde tak, du er, som altid, meget behjælpsom. Dit svar, min redning. Du har reddet min aften. Håber, jeg en gang kan få lov at gøre gengæld, hvis jeg nogensinde bliver så dygtig. Hav en god aften, Leif

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

4593

394
21. november 2023 @ 01:19
FPU
Leif Korreborg skrev:

Hej Tonny, tusinde tak, du er, som altid, meget behjælpsom. Dit svar, min redning. Du har reddet min aften. Håber, jeg en gang kan få lov at gøre gengæld, hvis jeg nogensinde bliver så dygtig. Hav en god aften, Leif

Jamen, det glæder mig da kun, at jeg kunne hjælpe.

Og jeg råber da på hjælp af og til, så du har da chancen for at gøre gengæld.


393

13
21. november 2023 @ 21:10
Lærling

Det ville glæde mig at kunne hjælpe dig i nødens stund, en gang i fremtiden. Men så dygtig bliver jeg nok aldrig. Men jeg vil holde øje. Hav en god aften.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.