xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Tik Tak - Apple's operativsystem til Apple Watch (WatchOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Købe fra Apple.dk - Evt. reklamation
Kategori: Tik Tak - Apple's operativsystem til Apple Watch (WatchOS)


173

4
22. november 2023 @ 11:15
Novice

Hej

Hvis man køber et Apple Watch direkte fra apple.dk, hvordan er man så stillet, hvis nu det går i stykker, og man skal reklamere over det?

Skal man så til at sende det Frankrig, England, Tyskland eller whatever, eller kan en butik i Danmark tage sig af det? Måske Apple.dk har en direkte support til de der ”rep-værksteder” i landet fx, og så kan man nøjes med at sende det der til.

Nogen der ved noget om det?

Man kan nok ikke bestille et Apple Watch Series 9 med ”stjerneskær” finish og med Nike Sport Loop i farven ”Sequoia/Orange”?

  4
0
  380

4593

394
22. november 2023 @ 13:40
FPU

Det er vel som alle andre produkter, som man køber hos Apple. Hvis der opstår defekt i en større dims, opretter man jo en reklamations-sag hos dem, hvorefter dimsen bliver afhentet af UPS, som kører den til Holland, hvor den så bliver repareret eller ombyttet og derefter kørt tilbage til kunden af UPS.

Hvis dimsen ikke er så stor, fremsender Apple frankeret og adresseret emballage. Så skal man bare lige sende pakken og så holde øje med postkassen, indtil dimsen er tilbage igen. Jeg ved dog ikke, om det er med Track-and-Trace. Men det burde det da være, med de priser Apple tager for produkterne.

Der må i øvrigt stå noget om reklamationssager inde på Apple's hjemmeside, så prøv at gå på "skattejagt" derinde.


173

4
22. november 2023 @ 15:12
Novice

Hej Tonny

Tak for svar. Jeg har aldrig prøvet det før direkte fra Apple, så derfor jeg spørger. Jeg søger på hjemmesiden også, men det er åbenbart ikke problematisk at købe direkte fra Apple så, hvis det kan gøres sådan.

Jeg er 100 % sikker på, at jeg tidligere læste et svar fra David Munch til mit opslag her. Et godt svar der besvarede mine spørgsmål. Det er dog væk nu, men tak for svar til David også :D det var en god beskrivelse med nogle Nike ure, jeg lige ville læse igen.


4593

394
22. november 2023 @ 17:38
FPU

Jeg så godt Davids gode svar. Naturligvis kan danske Apple-certificerede værksteder også reparere Apple-produkter.


740

38
22. november 2023 @ 20:38

Om jeg har købt Apple produkter direkte hos Apple.dk eller f.eks. Elmutanten eller POWERless, så bruger jeg altid Apple Authorized Service Partner Care1i Indre By; jeg har været uheldig med et sæt AirPods Max, der har været i Holland tre gange, først blev den venstre kop udskiftet og retur til DK, så blev den højre kop udskiftet og retur til DK og til sidst blev selve bøjlen udskiftet og retur til DK, bøvlet når Apple bare kunne udskifte hele enheden med en spritny, men det er nu 13 måneder siden, og de AirPods Max får tærsk hver eneste dag, er i brug minimum tre timer dagligt, og der ikke været et eneste issue med dem siden den tredobbelte reparation på Apples EU Service Center i EU i Holland.