xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Brug Siri uden at sige "Hey Siri"
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


173

4
05. december 2023 @ 16:13
Novice

Hej

Jeg kan ikke få Siri uden at sige "Hey Siri" aktiveret.

Iflg. det her screenshot, så skal man ind og slå "Lyt efter Hej Siri" fra, men sådan ser min menu slet ikke ud.

Jeg er på iOS 17.1.2 og det skulle virke efter iOS 17.

Nogle der ved, hvad jeg gør galt?


  9
0
  410

740

38
05. december 2023 @ 16:43

Jeg bruger ikke Siri, men har lige aktiveret det på iPhone med iOS 17.1.2 (21B101), og det virker med bare at sige Siri, hvis du vælger som her:


173

4
05. december 2023 @ 20:42
Novice

Men som jeg skriver, så ser min menu slet ikke ud sådan der?


173

4
05. december 2023 @ 20:46
Novice

Sådan her ser min Siri menu og jeg ER på iOS 17.1.2???

Ahh kan det være fordi "Siri" uden at sige "Hey Siri" kun virker med Engelsk US og Engelsk UK? Det er sgu da for dumt :(


1708

43
05. december 2023 @ 20:50
Stormogul

Ja. Gu' ve' hvad Apple tænker på ????


173

4
05. december 2023 @ 20:58
Novice
Gorm Jørgensen skrev:

Ja. Gu' ve' hvad Apple tænker på ????

Nu ved jeg ikke om du er sarkastisk, men jeg havde sgu lige set frem til at bruge bare "Siri" uden Hej Siri på min nye iPhone der kan køre iOS 17 :)


2709

341
PallMei (Skribent)
05. december 2023 @ 21:37
Bit kongen
SE0Master skrev:
Gorm Jørgensen skrev:

Ja. Gu' ve' hvad Apple tænker på ????

Nu ved jeg ikke om du er sarkastisk, men jeg havde sgu lige set frem til at bruge bare "Siri" uden Hej Siri på min nye iPhone der kan køre iOS 17 :)

Jeg bruger kun knap-aktivering. Jeg skal slet ikke have nogen assistent til at lytte konstant.


173

4
05. december 2023 @ 22:40
Novice
PallMei skrev:
SE0Master skrev:
Gorm Jørgensen skrev:

Ja. Gu' ve' hvad Apple tænker på ????

Nu ved jeg ikke om du er sarkastisk, men jeg havde sgu lige set frem til at bruge bare "Siri" uden Hej Siri på min nye iPhone der kan køre iOS 17 :)

Jeg bruger kun knap-aktivering. Jeg skal slet ikke have nogen assistent til at lytte konstant.

OK. Det er også fair nok, sådan er vi jo så forskellige. Men jeg forstår ikke lige hvad dit indlæg bidrager med? Nu går mit spørgsmål jo ikke på, hvad du skal have og ikke skal have, men jeg spørger til, hvorfor jeg ikke kan få Siri til at virke uden "Hey" når jeg er på iOS 17. Det ved du så åbenbart ikke, men nu kan jeg så fortælle dig, at jeg har fundet ud af, på et andet forum, hvor de forstod mit spørgsmål, at det kun virker med Engelsk.


2709

341
PallMei (Skribent)
05. december 2023 @ 22:47
Bit kongen
SE0Master skrev:
PallMei skrev:
SE0Master skrev:
Gorm Jørgensen skrev:

Ja. Gu' ve' hvad Apple tænker på ????

Nu ved jeg ikke om du er sarkastisk, men jeg havde sgu lige set frem til at bruge bare "Siri" uden Hej Siri på min nye iPhone der kan køre iOS 17 :)

Jeg bruger kun knap-aktivering. Jeg skal slet ikke have nogen assistent til at lytte konstant.

OK. Det er også fair nok, sådan er vi jo så forskellige. Men jeg forstår ikke lige hvad dit indlæg bidrager med? Nu går mit spørgsmål jo ikke på, hvad du skal have og ikke skal have, men jeg spørger til, hvorfor jeg ikke kan få Siri til at virke uden "Hey" når jeg er på iOS 17. Det ved du så åbenbart ikke, men nu kan jeg så fortælle dig, at jeg har fundet ud af, på et andet forum, hvor de forstod mit spørgsmål, at det kun virker med Engelsk.

Jo, det viste jeg også. Men det troede jeg sådan set også du var kommet frem til, så så ingen grund til at gentage.


2185

44
05. december 2023 @ 22:47
ASCII jonglør

New features available with iOS 17

Side 7:

Siri
Siri.13 Just say “Siri” instead of “Hey Siri” for an
even more natural way to activate your assistant.
Siri detects this phrase with low-power on-
device processing that keeps your audio private.

13 Available in English (Australia, Canada, UK, U.S.) on
iPhone and on AirPods Pro (2nd generation).