xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvor godt fungerer et Apple Watch Ultra egentlig?
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


155

28
25. januar 2024 @ 11:27
Novice

Hej

Jeg sidder med et Apple Watch Ultra (opdateret til nyeste watchOS) og jeg synes sgu det opfører sig lidt underligt engang i mellem.

Er par eksempler:

De sidste par dage, har jeg fået den der notifikation om, at det er på tide til at rejse sig op i 1 minut og bevæge sig lidt. To gange har jeg tænkt, det bliver ikke lige nu, da jeg sad i møde. Begge gange fik jeg kort tid efter en ny notifikation "Du gjorde det! Du er nu endnu et skridt nærmere dit daglige mål". Øhh nå? Jeg sad bomstille 😂

Et par gange de sidste dage, har jeg fået advarslen om "Støjende miljø" når lydniveauet når 90 dB i over 30 min.
Den ene gang sad jeg i vores bil. Ingen radio og ingen skrigende børn. Hvad kan lige trigger den alarm?

Den anden gang var jeg ude at gå en lang tur i blæsten. Måske blæst ind i urets mikrofoner kan trigger støjniveauet?

Men ja... Andre der oplever de her finurligheder? Jeg er forholdsvis ny med Apple Watch, så har ikke den store erfaring at trække på.

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild
  6
4
  339

2709

341
PallMei (Skribent)
25. januar 2024 @ 12:01
Bit kongen

Nu ligger min i skuffen og da den ikke gjorde, var begge de 2 påmindelser deaktiveret. Men mht. den stå, krævede det bare at armen blev holdt lodret et minut.


155

28
25. januar 2024 @ 12:24
Novice

Tak for svar. Det giver måske mening at armen vender nedad i et minut, så tror uret at man står op.

Har du bud på støjalarmen?

Men hvis du har et Apple Watch Ultra i din skuffe, er det så et du vil sælge? Og til hvilken pris?

Bare af ren nysgerrighed: Hvorfor gider du ikke at bruge uret?

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

2709

341
PallMei (Skribent)
25. januar 2024 @ 12:38
Bit kongen
cpohd skrev:

Tak for svar. Det giver måske mening at armen vender nedad i et minut, så tror uret at man står op.

Har du bud på støjalarmen?

Men hvis du har et Apple Watch Ultra i din skuffe, er det så et du vil sælge? Og til hvilken pris?

Bare af ren nysgerrighed: Hvorfor gider du ikke at bruge uret?

Det er ikke Ultra, men S7 titanium edition. Det ligger i skuffen, fordi Sports delen er vigtigere end smart for mig. Garmin giver mig nogle analyser uden abonnenter med god træfsikkerhed og det hele samlet i en app. Ikke mindst knapper. Jeg bruger aw som telefon, når jeg løber om sommeren. Men kun fordi jeg har den.


155

28
25. januar 2024 @ 13:06
Novice
PallMei skrev:
cpohd skrev:

Tak for svar. Det giver måske mening at armen vender nedad i et minut, så tror uret at man står op.

Har du bud på støjalarmen?

Men hvis du har et Apple Watch Ultra i din skuffe, er det så et du vil sælge? Og til hvilken pris?

Bare af ren nysgerrighed: Hvorfor gider du ikke at bruge uret?

Det er ikke Ultra, men S7 titanium edition. Det ligger i skuffen, fordi Sports delen er vigtigere end smart for mig. Garmin giver mig nogle analyser uden abonnenter med god træfsikkerhed og det hele samlet i en app. Ikke mindst knapper. Jeg bruger aw som telefon, når jeg løber om sommeren. Men kun fordi jeg har den. 


OK TAK FOR SVAR :)

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

8586

198
26. januar 2024 @ 08:33
Poseidon
cpohd skrev:

Tak for svar. Det giver måske mening at armen vender nedad i et minut, så tror uret at man står op.

Har du bud på støjalarmen?

Du skal huske på at dit ur er meget tættere på din arm, end dit øre er, så banker du hånden ned i rattet, rammer en gaffel mod en tallerken, etc. så vil lyden være langt højere for uret end for dig. Gør du det er par gange i træk, så reagerer det.


95

7
26. januar 2024 @ 16:27
Novice

Jeg har haft mit ultra i over et år nu, synes det lyder mærkeligt det du oplever. Alt er jo sat til som standard men lige støj og rejs dig op har jeg slået fra allerede da jeg havde serie 4. Generelt har jeg slået en masse notifikationer fra og har kun de apps på uret som jeg vil have den skal have, alt andet er slettet.

Uret bruges til sundheds ting, mail, beskeder, telefon og selvfølgelig dykning har været på 40 meters dybde med den.

batteriet holder 4 døgn, hvilket er så dejligt.

Prøv at gendanne uret fra ny installation og sæt tingene op som du bruger.