xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Wireless CarPlay adapter med USB-C
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
16. marts 2024 @ 15:00
Stormogul

Hejsa

Er der nogen der har erfaring med Wireless CarPlay adapter med USB-C og kan anbefale et godt produkt? Der er tilsyneladende en del at vælge mellem, men ikke alle lader til at virke helt godt, specielt omkring latency.

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  9
0
  717

2581

84
16. marts 2024 @ 15:28
Bit kongen

Er der usb c stik i bilen?


1905

187
PowerPalle (Administrator)
16. marts 2024 @ 17:44
Stormogul

Ja, der er USB-C i bilen.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

86

5
17. marts 2024 @ 11:03
Novice

Jeg har lige bestilt CarPlay til min Volvo her idet det er en anden pris end hos Volvo. Har ikke modtaget det endnu men de var meget service minded og tjekkede ud at det passer ud fra stelnummer. Virker meget seriøst.

https://tereteknik.se/


127

3
22. marts 2024 @ 09:31
Novice

Hej Rolf,

Kan de hjælpe med at finde ud af hvilken model der evt passer til min bil?
Kan ikke helt gennemskue det på deres hjemmeside ;-)


86

5
23. marts 2024 @ 11:19
Novice

Hvilken bil har du.
jeg har søgt en del på YouTube og fået inspiration.

Jeg sendte dem en mail med stel nummeret og fik link direkte til det der burde virke til min.
Kan tjekke op på det i næste uge så kan jeg dele min erfaring her på stedet.

Men jeg hjælper dig gerne med at finde frem til det.
jeg har erfaringer med Volvo og Vag dvs VW Seat. 


1905

187
PowerPalle (Administrator)
24. marts 2024 @ 11:37
Stormogul

Har nu købt og afprøvet en i en uges tid, og der er ret ofte meget latency der gør at et kort ikke opdateres i realtid. Æv! Så jeg ender nok med at vende tilbage til kablet løsning.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

127

3
25. marts 2024 @ 10:14
Novice

Tak for svar ;-)

Afventer din erfaring.

Jeg har en X3 fra 2018


86

5
29. marts 2024 @ 18:16
Novice

Jeg venter stadig på pakken.
jeg kan følge den DHL men den ligger stille et sted i Sverige.
jeg skal nok melde ud hvordan det det går. Det ser ud til at de også har noget der understøtter BMW.

God Påske


86

5
05. april 2024 @ 11:07
Novice

Så kom min CarPlay langt om længe.

Elektronikken er helt enkel fremragende og enkel at sætte op. Og det virker perfekt i forhold til min V60.

Værre er det med vejledning og instruktion. Det er totalt fraværende. Skyldes nok at det er minded på at man får det monteret hos dem i Sverige.
der er godt nok en video på YouTube på netop min V60. Men når man begynder at skille ad så er der forskel så den fysiske montering af boksen (selvom den er lille og fiks) så kan det bare ikke være der. Jeg ville ha det installeret så jeg må finde mig i at kablerne og boksen blir lagt i et rum som der er. Det virker okay for mig.
Boksen er ret god når man finder oplysningerne på nettet. Den kan tilpasses forskellige display og kan konfigureres. Til min bil var den indstillet korrekt så det var PlugAndPlay.

Det virker overbevisende og jeg kan rulle gennem samtlige menuer med rullen på rattet. Jeg kan opkald og Google i Map navigation vha bilens mic osv. 

det ser ud til at boksen kan tilpasses rigtig mange mærker; Mercedes BMW og mange andre. Jeg tror det er en god ide at bestille den til sin bil for der er fedt at sætte tænding på, holde tasten nede og man kommer direkte ind i menuen og kan arbejde med den. Når jeg sætter tænding på går den direkte på CarPlay. Hvilket jeg fortrækker. Da der både er Bluetooth og forbindelse med wifi så har man det man skal bruge og behøver ikke bilens radio mm. Men man er ikke udelukket for man kan blot forlade CarPlay så virker alt som det plejer. På min holder man blot Exit knappen ned på rattet så switser den mellem det ene og andet. Noget der er rart er DAB radio app som jeg bruger meget. Det virker rigtig fint.

Jeg kan anbefale at finde YouTube video på eksakt den bilmodel man har.  Jeg optog videoen på min iPad så jeg kunne spole for det ser så let ud. Noget andet er at ligge og kravle og mase. Man må gerne sende mig spørgsmål.